خمس: با تماشاگران تراکتور قوی‌تر هستیم

سرمربی تراکتور درباره حضور تماشاگران این تیم در بازی با نساجی گفت: هواداران تراکتور فوق العاده هستند و هر دفعه جو خوبی را ایجاد می کنند. آن ها همیشه از ما حمایت می کنند، ما با پرشورها قوی تر هستیم.

به گزارش ایسنا، تراکتور در چارچوب هفته بیست و نهم در دیدار خانگی با نساجی به برتری یک بر صفر دست یافت. پاکو خمس بعد از برتری تراکتور در نشست خبری گفت: در بازی هایی که نزدیک محوطه جریمه حریف بازی می کنید ممکن از ضد حمله بخورید اما اگر در ضربات پایانی دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم.

با پرشورها قوی تر هستیم

او درباره هواداران تیمش در این دیدار اظهار کرد: هواداران تراکتور فوق العاده هستند و هر دفعه جو خوبی را ایجاد می کنند. آن ها همیشه از ما حمایت می کنند، چمن این ورزشگاه باید تغییر پیدا کند و فصل بعد نمی توانیم در چمن ورزشگاه یادگار امام بازی کنیم، ما با پرشورها قوی تر هستیم.

سرمربی تراکتور درباره بازی پایانی تیمش در لیگ برتر با استقلال اظهار کرد: خیلی خوشحال می شوم که هواداران زیادی در بازی با استقلال به آزادی بیایند، تعویض صفا هادی به هیچ وجه ارتباطی به بازی استقلال ندارد. سبک بازی ما در داخل و خارج از خانه فرقی ندارد و تیم ما امروز خیلی خوب کار کرد و در پاس ها اشتباه بسیار کمتری داشتیم.

خمس درباره عملکرد کارلوس هرناندس در تیم نساجی گفت: برای کارلوس هرناندز آرزوی موفقیت دارم او مربی خوبی است و می تواند به فوتبال ایران کمک کند.

وی در پاسخ سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که چرا تراکتور علی رغم موقعیت های فراوان تنها یک گل را در این مسابقه به ثمر رساند؟ گفت: ما در بازی های خارج از خانه راحت تر گلزنی می کنیم و به پیروزی می رسیم، بازیکنان باید به جوی ورزشگاه خانگی مان نیز عادت کنند. ایجاد موقعیت دشوار است که ما این کار را به خوبی انجام می دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا