روسای جدید ادارات اوقاف نواحی ۲ و ۳ تبریز و رئیس اداره قرآنی اوقاف آذربایجان شرقی معرفی شدند

در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، روسای جدید ادارات اوقاف نواحی ۲ و ۳ تبریز و رئیس اداره قرآنی اوقاف استان معرفی شدند.

بر این اساس رحیم عبدالجباری که پیش از این عنوان مسئول امین موقوفات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را برعهده داشت به سمت رئیس اداره اوقاف ناحیه دو تبریز منصوب شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدرضا خلیلی نیز که پیش از این رئیس اداره اوقاف ناحیه دو تبریز بود به سمت رئیس اداره ناحیه سه تبریز منصوب و از زحمات طاهر مهتابی زیناب، رئیس اسبق این اداره تشکر به عمل آمد.

هم چنین در ادامه این مراسم، حجت الاسلام احمد نیکنام لاله، به عنوان رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی معرفی شده و از زحمات محمدعلی فاضلی نسب، سرپرست اسبق اداره قرآنی استان قدردانی به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این مراسم با تقدیر از زحمات و فعالیت های روسای قبلی ادارات اوقاف استان، گفت: امید است با همکاری روسای جدید اوقاف نواحی دو و سه تبریز و اداره قرآنی استان و سایر همکاران عزیز بتوان در راستای پیشبرد اهداف سازمان، توسعه سنت حسنه وقف و اجرای نیات واقفان خیراندیش گام های بلندی برداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا