رفع کمبودهای اورژانس کشور با همراهی خیرین سلامت

رئیس سازمان اورژانس کشور عنوان کرد؛ ...
رئیس سازمان اورژانس کشور، در اولین نشست هم اندیشی مجمع خیرین اورژانس کشور، ابراز امیدواری کرد با همراهی خیرین سلامت، کاستی ها و کمبودهای اورژانس کشور مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر میعادفر، هدف از این گردهمایی را که با حضور بیش از صد تن از خیرین حوزه سلامت برگزار شد، رایزنی برای تشکیل مجمع خیرین اورژانس کشور عنوان کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن قدردانی از همه خیرین که در این همایش حاضر شدند، نتایج حاصل از این نشست را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد.

وی با اشاره به نقش ارزشمند خیرین در حوزه های مختلف هدف از تشکیل مجمع خیرین اورژانس کشور را ایجاد بستری برای جلب مشارکت نیکوکاران و خیراندیشان داخل و خارج کشور به منظور کمک به ارتقای خدمات اورژانس عنوان کرد.

میعادفر با اشاره به برخی کاستی های موجود از قبیل کمبود پایگاه، فرسودگی آمبولانس ها و نیاز به تجهیزات به روز پزشکی اظهار امیدواری کرد تا اورژانس بتواند با بهره گیری از ظرفیت خیرین در جهت رفع نواقص موجود و خدمت رسانی هرچه بهتر و سریع تر به هموطنان گام بردارد.

وی همچنین با تقدیر از مساعدت وزارت کشور در زمینه صدور مجوز تشکیل مجمع خیرین سلامت اورژانس عنوان کرد: حضور پرشور خیرین به حدی بود که معاون اجتماعی وزارت کشور در طول برگزاری مراسم مژده صدور مجوز این تشکل را به حاضرین اعلام کرد.

بنابر این گزارش، معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور که در مراسم بود ضمن اعلام صدور مجوز مجمع خیرین اورژانس اضافه کرد: این مورد یک مورد اورژانسی و سریع ترین فرایند صدور مجوز برای تشکل های مردمی بوده است.

منبع: اخبار پزشکی مهرنیوز