دفاع جانانه سرمربی از کریم؛ او هنوز هم اسطوره باشگاه است

سرمربی ایتالیایی پیش از بازی مقابل والنسیا در مستایا در مورد آخرین اخبار مربوط به رئال مادرید صحبت کرد.

کارلو آنچلوتی قبل از اولین بازی رئال مادرید پس از قهرمانی بارسلونا در لالیگا و حذف خودشان توسط منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مقابل دوربین رسانه ها ظاهر شد. سرمربی ایتالیایی تایید کرد که باشگاه به او اطمینان داده که فصل آینده هم به عنوان سرمربی رئال ادامه خواهد داد و نکات جالبی در مورد نقل و انتقالات بیان کرد و گفت: «به نظر می رسد فصل آینده تغییر و تحولاتی داریم که از الان شروع شده است.»

آنچلوتی در ادامه در مورد تبدیل تیم به یک تیم جوان تر گفت: «فکر نمی کنم این تغییرات در فصل آینده آغاز شود. این تیم قبل از آمدن من با رفتن کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۸ شروع به از دست دادن مهره های خود کرد. از آن زمان، بازیکنان جوان با کیفیت زیادی شروع به ورود کردند. همه بازیکنان در نهایت با بازیکنانی با کیفیت فوق العاده جایگزین می شوند. وینیسیوس پس از دو سال یک بازیکن عالی شده است، ادواردو کاماویگا شروع به ورود کرده، رودریگو هم از نیمکت. جوانان قرار است اولویت بیشتری داشته باشند.»

این مربی به طور خاص در مورد بنزما گفت: «معنی ندارد به بنزما شک کنیم. او بازی بدی داشت، اما تنها نبود. و او هنوز هم اسطوره این باشگاه است. روز چهارشنبه کل تیم در وضعیت خوبی نبودند، نه فقط کریم.»

گمانه زنی های زیادی مبنی بر انتخاب آنچلوتی به عنوان سرمربی تیم ملی برزیل وجود دارد. او در مورد آن موضوع گفت: «فکر می کنم همه می دانند که شرایط من چگونه است و می خواهم قراردادم را تمام کنم، تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم و می خواهم ادامه دهم. دیروز با فلورنتینو پر س جلسه داشتیم. او حمایت خود را نشان داد و در مورد بازی چهارشنبه صحبت کردیم. ما رو به جلو به پیش می رویم.»

این مطلب را هم بخوانید: اعتراف ژاوی پس از شکست رئال از سیتی؛ هواداران بارسا خوشحال شدند / به خودمان افتخار می کنیم و شنبه جشن می گیریم

منبع: Marca

منبع: خبرورزشی