کارت عضویت خانه جوان استان هرمزگان رونمایی شد

طی مراسمی کارت عضویت خانه جوان هرمزگان رونمایی شد. ...

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، طی مراسمی با حضور زارع رئیس دفتر توسعه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و صفا رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران بندرعباس، کارت عضویت در خانه جوان مرکز استان هرمزگان رونمایی شد و اولین کارت ها نیز به صورت افتخاری به خواهران شهید محمدیان اهدا شد .

ایمان شهریاری رئیس خانه جوان استان هرمزگان در این آیین اظهارداشت: یکی از اهداف تشکیل خانه های جوان در سطح کشور بسترسازی برای شکوفایی استعدادها و همچنین شناسایی جوانان مستعد در بخش های مختلف است .

وی افزود: در خانه جوان هرمزگان تلاش ما بر این است که فعالیت ها به صورت ساختارمند و هدفمند انجام شود و به همین منظور کارت های طراحی و صادر شده است.

شهریاری بیان کرد: برای کسانی که به عضویت خانه جوان در می آیند خدماتی در نظر گرفته می شود که می توانند از آن ها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: خانه جوان در بحث های فرهنگی، ورزشی، مهارت آموزی، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی،  اوقات فراغت ورود کرده است.

 وی خاطرنشان کرد:در باشگاه رفاهیات خانه جوان نیز اعضایی که کارت عضویت برایشان صادر شده است مشمول تخفیفاتی تا سقف ۵۰درصد خواهند شد و می توانند با این درصد از تخفیف از خدمات دندانپزشکی، خدمات کامپیوتری، آموزشگاه زبان و عضویت در باشگاه بدنسازی استفاده کنند.

IMG_20230522_111505_080

انتهای پیام/

 

منبع: برنا