عامری : سامانه جامع اوقات فراغت در هرمزگان رونمایی شد/ طرح گفت و شنود با جوانان اجرا می شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از رونمایی سامانه هرمزگان فراغت خبر داد. ...

 به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، ظهر امروز جلسه ساماندهی امور جوانان  استان هرمزگان به ریاست احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مجتبی عامری سیاهویی با بیان اینکه استان هرمزگان موفق شد در ارزیابی ستادهای ساماندهی امور جوانان رتبه پنجم  را کسب کند، گفت: درصد اجرای مصوبات این ستاد در استان ۸۶ درصد بوده است.

وی تاکید کرد: چنانچه حضور اعضای اصلی در نشست های ساماندهی امور جوانان استان پررنگ تر شود قطعا جایگاه استان در این حوزه ارتقا خواهد یافت.

عامری در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: سال ۹۹ پرسمانی از جوانان انجام شد که سه موضوع به عنوان دغدغه های اصلی جوانان در حوزه ی فراغت شناسایی شد که عبارت بود از بی اطلاعی از طرح های اوقات فراغت، کمبود فضاهای مناسب و هزینه های بالای شرکت در این قبیل طرح ها بر همین اساس طراحی یک بستر برای ساماندهی این موارد در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، تاکید کرد: سامانه جامع اوقات فراغت استان هرمزگان، تحت عنوان هرمزگان فراغت در بستر وب طراحی و امروز رونمایی شد که در آن اطلاعات کلیه دوره های آموزشی و اوقات فراغت لا تفکیک شهرستانی وجود دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به آن از دوره هایی که در محل رندگی شان برگزار می شود اطلاع کسب کنند.

عامری در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح گفت و شنود با جوانان نیز مصوبه ی شورای عالی جوانان است و اجرای آن در دستورکار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: برنا