اطلاع رسانی رویدادها و مراسم شهری با راه اندازی سامانه جدید شهرداری

رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان خبر داد: ...

وحید پرویزی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت توسعه ابعاد خدمات رسانی شهرداری اظهار کرد: سامانه ثبت رویدادهای شهر با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در رویدادهای فرهنگی و اجتماعی همچون مراسم مذهبی، برنامه های افتتاحیه، جشن ها و جشنواره های شهری و اعلام زمان برگزاری آن به شهروندان راه اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به برگزاری مراسم مختلف در ایام سال و پیگیری شهروندان برای مشارکت و شرکت در آن، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، زیرسامانه ثبت رویدادهای شهری را با هدف ارتقای ارتباط با شهروندان در سامانه «سمنان من» راه اندازی کرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان درباره قابلیت های ویژه این سامانه خاطرنشان کرد: این سامانه به عنوان یکی از زیرسامانه های «سمنان من» و سامانه «مدیریت منابع سازمانی شهرداری سمنان» است که با هدف اطلاع رسانی دقیق رویدادها و مراسم مختلف شهری به شهروندان، طراحی و راه اندازی شده است.

پرویزی تصریح کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به این سامانه، با توجه به علایق و برنامه ریزی خود برای شرکت در این برنامه ها با انتخاب رویداد مورد نظر و فعال سازی گزینه یادآوری، از زمان اجرای برنامه به صورت پیامکی مطلع شوند.

منبع: ایمنا