مدیر عامل سازمان اموال تملیکی: ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی خارجی در مزایده تیرماه تعیین تکلیف خواهند شد

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: در خصوص ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی خارجی در مزایده تیرماه این سازمان تعیین تکلیف خواهد شد. ...

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور در جریان برگزاری ششمین جلسه ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری هرمزگان اظهار داشت: هم در مسئولیت قبلی که داشته ام و هم در حال حاضر شاهد تلاش مسئولان قضایی استان هرمزگان در موضوع تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی بوده ام و بر این اساس این استان در سطح کشور پیشتاز می باشد. 

وی بیان داشت: در خصوص ۴۲۶ کانتینر که از سال ۱۴۰۱ تحویل سازمان اموال تملیکی شده اند، دستور قضایی برای مزایده آنها صادر شده است و با توجه به این دستور سازمان اموال تملیکی مکلف به برگزاری مزایده جهت فروش آنها می باشد.

اجتهادی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان اموال تملیکی با توجه به مسئولیت خود به منظور حفاظت از بیت المال و اموال مردم خود را مکلف می داند که این کالاها را به بالاترین قیمت بفروشد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: با توجه به جلسه ای که امروز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور و مقامات قضایی استان هرمزگان به همراه مسئولین اجرایی که برخی از امور تعیین تکلیف این کالاها به آنها مربوط است در بندرعباس برگزار شد و با توجه به دستورات قضایی صادر شده، زمینه اینکه در اولین مزایده هایی که در تیرماه برگزار خواهد شد، ۴۲۶ کانتینر لوازم  خانگی موجود در اموال تملیکی بندرعباس تعیین تکلیف شوند و به فروش برسند فراهم شد.

وی تأکید کرد: سازمان اموال تملیکی موضوع تعیین تکلیف این ۴۲۶ کانتینر لوازم خانگی را با جدیت تمام پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام /

 

منبع: برنا