بازارهای روز کوثر شهرداری اصفهان نماد کامل خدمت رسانی به شهروندان است

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رسولی ساروی در حاشیه بازدید از بازار گل و گیاه همدانیان و بازار روز کوثر پنج اصفهان اظهار کرد: سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در مقایسه با سایر شهرها، نقاط قوت زیادی در اجرای پروژه ها، طرح ها و برنامه ها در راستای خدمت رسانی به شهروندان دارد.

وی با بیان اینکه در بازار گل و گیاه همدانیان مشارکت خوبی انجام شده است، افزود: جشنواره «عید تا عید قربان تا غدیر» در بازار گل و گیاه همدانیان و گل زدن ماشین عروس با ۵۰ درصد تخفیف در این بازار همزمان با روز عید غدیر از دیگر طرح های خوب سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری ساری خاطرنشان کرد: بازار مشاغل خانگی که با همکاری زنان سرپرست خانوار در این بازار ایجاد شده است از دیگر نقاط قوت بازار گل و گیاه اصفهان است.

وی بازارهای کوثر شهرداری اصفهان را نماد کامل خدمت رسانی به شهروندان خواند و گفت: مدیریت خوب، حمایت از تولیدکنندگان و دسترسی آسان مردم به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، موجب شده این بازارها رونق خوبی داشته باشد.

منبع: ایمنا