ورزشکار آذربایجان‌شرقی عنوان نائب قهرمانی مسابقات اسکواش دختران را کسب کرد

ورزشکار آذربایجان شرقی موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی در مسابقات اسکواش دختران کشور شد.

مسابقات قهرمانی اسکواش دختران کشور، با حضور ۹۰ ورزشکار از ۱۷ استان به مدت سه روز در دو رده سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال به میزبانی سمنان برگزار شد.

در رده سنی زیر ۱۳ سال، باران روحانی از آذربایجان غربی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و سانای اسدی به عنوان اسکواش باز آذربایجان شرقی حاضر در این رقابت ها بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد، هستی امیدی از اصفهان به همراه عسل سکوت نیز به عنوان سومی مشترک دست پیدا کردند.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال هم پرنیان نجفی و عسل محمدی از مرکزی عناوین اول و دوم را کسب کردند و عنوان سوم مشترک به فاطیما قانعی از مرکزی و شاینا امیری از تهران رسید.

در این مسابقات هستی کاشی از سمنان در رده سنی کمتر از ۱۵ سال و یسنا ولی زاده از البرز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال در بخش پلیت، مقام اول را کسب کردند.

چهار اسکواش باز از آذربایجان شرقی در این مسابقات حضور داشتند.

اردونشینی هوگوپوشان آذربایجان شرقی

سه تکواندوکار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شدند.

در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی نونهالان در گروه پسران ۴۰ تکواندوکار به اردوی آماده سازی تیم های ملی اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان و آسیا راه پیدا کردند.


مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی نونهالان با حضور ۱۴۷ تکواندوکار از مدال آور مسابقات آزاد کشوری و افراد منتخب سرمربی تیم ملی با قضاوت داوران رسمی فدراسیون  جهت حضور پرقدرت در رقابت های جهانی و آسیایی، در خانه تکواندو برگزار شد.


از آذربایجان شرقی، میرعباس حسینی فر، امیرحسین یزدانی و مهدی محمدی به اردوی آماده سازی تیم ملی راه یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا