نام اوصانلو هرجا که باشد لرزه بر اندام دشمن انداخته است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی: ...
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عنوان کرد: وجود سردار اوصانلو، نشانه مردان دلیر و شجاع در کالبد نیروهای مسلح است و حضور و تدابیر وی در شمال غرب و قرارگاه حمزه سیدالشهدا باعث در هم ریختن نقشه های دشمن در این منطقه شده و امنیت شمال غرب بیش از گذشته است که به برکت فداکاری این عزیزان اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، چهارشنبه، ۲۸ تیرماه، در آیین بزرگداشت سردار محمدتقی اوصانلو، افزود: ایشان چه در دروان دفاع مقدس و چه بعد از آن به عنوان یک سرباز متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی متعهد بوده و شجاعت را معنا بخشیده است.

وی اظهار کرد: این مراسم تجلیل از مردانگی و مروت است، تجلیل از کسی است که در دوران دفاع مقدس و در شمال غرب کشور از مرز و بوم ایران عزیزمان دفاع کرده و به برگزارکنندگان خودجوش این مراسم آفرین می گویم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم یادآور شد: انقلاب اسلامی دستاورد مردانی است که از جان و مال زندگی خود گذشتند و امروز به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت حرف اول را میزند.

امام جمعه تبریز گفت: نام اوصانلو هرجا که باشد لرزه بر اندام دشمن انداخته است، چه زمانی که از خاک وطنش دفاع کرد و چه زمانی که رو در روی داعش ایستاده و مردانه جنگید.

وی با تاکید بر اینکه سردار اوصانلو بعد از جنگ و در هر جایی که امنیت به خطر می افتاد، حضور داشته است، گفت: این سردار پرافتخار زنجانی در دفاع از حرم حضرت زینب س نیز آرام ننشسته و راهی جبهه های حق علیه باطل شد و با آزادسازی شهرهای مختلف سوریه که چندین سال دست داعش بود، دل حاج قاسم سلیمانی و نیروهای مقاومت را شاد کرد.

وی ادامه داد: رشادت های سردار و دفاع از مرزهای کشور به خصوص مقابله با گروه هک های تروریستی باعث شد تا این سردار نشان فتح را از دستان مقام معظم رهبری مدظله العالی دریافت کند و به واقع باید گفت این مرد بی ادعا هر چه داشته برای دفاع از مردم به کف دستش گرفته است و باید او و دیگر فرماندهان عزیز را بیشتر برای نسل جوان معرفی کرد.

وی تصریح کرد: سردار اوصانلو رزمنده ای است که سالیان سال حقیقتا پاسدار اسلام و انقلاب و همواره به انقلاب و مردم متعهد بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تدابیر سردار اوصانلو، مهندسی دشمن در شمال غرب را باطل کرده است، اضافه کرد: هدف اصلی این مراسم باید شناساندن سردار اوصانلوها به نسل جوان و معرف قله های شجاعت و ایثار باشد تا سردار اوصانلوهای بیشتری تربیت شود.

 وی در پایان افزود: خانواده شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم باید افتخار کنند که فرزندانشان زیر دست سردار اوصانلو تربیت شده اند و چه خوب که این تجلیل قبل از شهادت سرداران برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا