بشارت خداوند به استقامت کنندگان راه حق/قرآن رمز شکست ناپذیری را در اختیار مسلمانان قرار داده است

علی ستاری گفت: قرآن رمز شکست‌ناپذیری را در اختیار مسلمانان قرار داده است. ...

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، علی ستاری، فعال فرهنکی و مذهبی استان هرمزگان در سخنرانی سجادیه بندرعباس، با اشاره به آیه ۳۰ سوره فصلت، اظهارداشت: خداوند متعال به کسانی که می گویند الله سرپرست ما است و به جز عالم لفظ، با تمام وجود قائل بر سرپرستی خداوند، رسول گرامی اسلام و اولی الامر هستند بشارت هایی داده است که در نوع خود بی نظیر است.

وی افزود: خداوند متعال همه را مورد امتحان و ابتلا قرار می دهد، حتی آن هایی که اذعان بر ایمان داشته باشند، اما اگر کسی از این امتحان ها بیرون بیاید بزرگترین امتیازاتش را به او می بخشد.

ستاری بیان کرد: خداوند برخورداری از امتیازات ویژه ی آیه ۳۰ سوره فصلت را منوط به استقامت در قائلیت به دین خدا کرده است و ت ت ن ز ل ع ل ی ه م ال م ل ائ ک را به عنوان اولین اجر استقامت کنندگان بیان کرده است، یعنی کسی که در راه خدا استقامت می کند مورد رجوع ملائکه قرار می گیرد و ملائکه ترس و ناراحتی را از وجود او می زدایند.

وی عنوان کرد: بشارت بهشت دیگر وعده ی خداوند به استقامت کنندگان راه حق است و در ادامه برای این دسته از افراد می فرماید: ن ح ن أ و ل ی اؤ ک م ف ی ال ح ی ا الد ن ی ا و ف ی ال آخ ر خداوند متعال خودش سرپرستی استقامت کنندگان راه حق را بر عهده می گیرد، یعنی خودش رهبری و فرماندهی خاص می کند این افراد را و یقین بدانید کسی خداوند سرپرستی اش را برعهده گرفته شکست را نمی توان بر او تصور کرد.

فعال، فرهنگی و رسانه ای هرمزگان، تصریح کرد: خداوند در آبه ۵۶ سوره مائده به صراحت فرموده است که کسانی که خدا را به دوستی و سرپرستی بگیرند جزو حزب خدا خواهند بود و فان حزب الله هم الغالبون.

وی عنوان کرد: اگر شامل آیات شویم، شامل آیه ۱۷ سوره انفال هم خواهیم شد و در پیکارها خداوند تیرهای ما را به سمت قلوب دشمنان هدایت خواهد کرد، همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس این اتفاق افتاد از بزرگترین ابرقدرت ها یعنی آمریکا و شوری تا کوچکترین و ضعیف تر کشورها مانند سومالی و سودان و ... صدام را حمایت کردند اما جمهوری اسلامی ایران بود که توانست بر قله های افتخار بایستد.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: قرآن رمز و راز شکست ناپذیری را در خود جای داده است و غرب نیز این موضوع را می داند برای همین به استیصال افتاده چرا که می ترسد با اتکا  و گرایش به این کتاب الهی بیخ گوش آمریکا و اروپا، مردان و زنان شکست ناپذیری تربیت شوند که روزگارشان سیاه کنند بر همین اساس عصبانیت خود را با جسارت کردن نشان می دهند در حالی که کور خوانده اند و نور خدا و قرآن و اهل بیت خاموش شدنی نیست.

 

انتهای پیام/

 

منبع: برنا