برگی: جهاد دانشگاهی، پشتوانه مهم و قوی برای ترویج علم در جامعه است

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان ...
رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز جهاد دانشگاهی را پشتوانه ای مهم، کاربردی و قوی در زمینه ترویج علم در جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سالروز تاسیس سازمان جهاد دانشگاهی، این مجموعه را یک مرکز جهادی و مهارت آموزی عنوان کرد و گفت: جهاد دانشگاهی یکی از پشتوانه های مهم، کاربردی و قوی در مهارت آموزی و ترویج علم در جامعه است و در همین راستا خانواده ها، جوانان و نوجوانان را برای حضور در مراکز و دوره های این سازمان، برای مهارت آموزی عملی و یادگیری مطالب علمی در بهترین سطح از کیفیت ترغیب می کنند.

وی به فرمایشات امام صادق ع و مقام معظم رهبری در مورد اعتماد به جوانان در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: جهاد دانشگاهی الگویی برای دیگر سازمان ها برای اعتماد به جوانان و بهره گیری از ظرفیت های عظیم این قشر پر استعداد در عرصه های مختلف جامعه است و همچنین دیگر ارگان ها، جهاد دانشگاهی را سرمشق خود در این زمینه قرار دهند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان در عمل و تصمیم گیری جسور هستند و اگر این روحیه با علم و جهاد ترکیب شود می توان در هر زمینه ای بر مشکلات موجود فائق آمد.

برگی، به فعالیت های خبرگزاری های ایسنا و ایکنا مجموعه جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت:این خبرگزاری ها نقش مهم و فعالی در اعتماد آفرینی و تبیین مسائل مختلف در سطح جامعه دارند و مورد اعتماد نظام جمهوری اسلامی هستند.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز به تعامل و هم افزایی مدیریت شهری و جهاد دانشگاهی تاکید کرد و افزود: مدیریت شهری و جهاد دانشگاهی با همکاری، تعامل و هم افزایی می توانند سیاست و برنامه های خود را در راستای پیشرفت و ارتقای توانایی و عملکرد پیش ببرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا