آذربایجان غربی استانی مستعد در امر مهارت آموزی است

معاون توسعه سازمان آموزش فنی و حرفه ای: ...
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه آذربایجان غربی استانی مستعد در امر مهارت آموزی است، گفت: باتوجه به وجود پتانسیل هایی همچون مرز، معدن، صنایع دستی و کشاورزی در آذربایجان غربی، باید عزم و تلاش برای مهارت آموزی در این استان افزایش یابد.

میمنت آبادی ۷مرداد در همایش روز ملی مهارت آموزی که در سالن جلسات سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: تغییر نگاه و رویکرد ها باید در بحث مهارت آموزی در دستور کار قرار گیرد چرا که حل مشکل بیکاری به امر مهارت آموزی گره خورده است.

میمنت آبادی با تاکید به اینکه با ورود کشور به گام دوم انقلاب نیاز به مهارت آموزی بیشتر احساس می شود، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی در سطح جامعه به نحوی است که باید از استعداد ها و توانمندی ها و سرمایه انسانی به نحوی استفاده کنیم که بتوانیم حداکثر بهره وری و بهره برداری را داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یاد آور شد: در حال حاضر ۶هزار مربی و ۱۳هزار نیروی انسانی دولتی؛ ۲۰هزار آموزشگاه فنی و حرفه ای در کشور فعالیت دارند.

وی ادامه داد: براساس سیاست های دولت آمادگی داریم که از بخش خصوصی و سرمایه گذاران در این زمینه حمایت کنیم و از ظرفیت های آنها برای پاسخ به تقاضای جامعه در خصوص مهارت آموزی استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا