کارشناسی داوری دیدار تراکتور و پرسپولیس

علیرضا یزدانی معتقد است که قضاوت دیدار تراکتور و پرسپولیس خوب نبود.

علیرضا یزدانی، کارشناس داوری در گفت وگو با ایسنا درباره قضاوت امیر عرب براقی در دیدار پرسپولیس و تراکتور عنوان کرد: بازی خوبی بود اما اگر تصاویر واضح تر بود، بهتر می شد درباره صحنه ها صحبت کرد. با توجه به اینکه بازی پربرخوردی را شاهد بودیم، داور در کنترل جرایم شخصی مشکلاتی داشت و  از کارت زرد استفاده نکرد. در دقیقه ۲۱، در دقیقه ۲۶ و در دقیقه ۷۱ می توانست به بازیکنان دو تیم اخطار بدهد که این کار را نکرد.

او درباره برخورد دست علی نعمتی به صورت بازیکن تراکتور در دقیقه ۲۶ عنوان کرد: نعمتی با بی ملاحظگی دستش را به صورت بازیکن تراکتور زد و داور باید به او کارت زرد نشان می داد که البته داور حتی در این صحنه خطا اعلام نکرد.

این کارشناس داوری در خصوص صحنه داوری دقیقه ۷۱ بیان کرد: بازیکن قرمز تراکتور با کف استوک روی پای بازیکن سفید پرسپولیس آمد اما چون صحنه واضح نیست، با تصور این که استوک ها روی پای بازیکن پرسپولیس ساییده شده و برخورد جدی نداشته، داور باید به اخطار بسنده می کرد. اگر تصاویر شفافیت داشت و ثابت می شد که کف استورک روی پای بازیکن پرسپولیس نشسته، داور باید بازیکن تراکتور را از زمین مسابقه اخراج می کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا