رشد سپاه باعث مقابله با وقوع ۲۸ مردادها شده است

امام جمعه کرج: ...

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه اقدامات رسانه ای دشمن در مسیر القای ناامیدی به جامعه است، اظهار کرد: جنگ رسانه ای و روایت ها که امروز به آن سر و کار داریم از جمله دشوارترین جنگ ها است که با در دست داشتن روایت اول و تبیین شرایط جامعه می توان این وضعیت را کنترل کرد.

وی با اشاره به اینکه جنگ روایت ها تنها رسانه ها نیستند که اثرگذاری دارند، یادآور شد: با توسعه تکنولوژی و پیشرفت شبکه های اجتماعی هر یک از افراد در راستای ارائه آمار و اخبار توانمند شدند، از این رو برای مقابله با جنگ رسانه ای و روایت ها مردم نیز باید وارد میدان شوند.

خطیب نماز جمعه کرج با بیان اینکه هر حرکتی که روحیه امید را به جامعه القا می کنند واجب است، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در این جنگ نیز تلاش دشمن را بی نصیب بگذاریم همچون تمامی ادوار گذشته که در برابر روحیه جهادی ملت غیور ایران کم آوردند.

دشمن راه پیروزی را در تفرقه افکنی می داند

وی در بخش دیگری به کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و افزود: در این ایام استعمارگران با اقدامات خبیثانه خود در تلاش بودند تا مردم را نسبت به رهبران خود بی اعتماد کنند چرا که معتقد بودند مسیر پیروزی زمانی فراهم می شود که جامعه را دچار تفرقه کنند.

خطیب نماز جمعه کرج با بیان اینکه امروز نیز دشمن سعی دارد شرایط را به سمت دوگانگی و تفرقه افکنی سوق بدهند، یادآور شد: در کودتای ۲۸ مرداد دشمن با اقدامات خود تمام زیرساخت های کشور را دچار بحران کرد، امروز نیز تلاش آن ها را برای تحقق اهداف شومشان می بینیم.

امام جمعه کرج در بخش دیگری با بیان اینکه سپاه در تمام سال هایی که از عمر با عزت انقلاب اسلامی می گذرد برای پاسداری از جامعه و کشور تمام توان خود را به کار گرفته، اضافه کرد: رشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابل وقوع ۲۸ مردادها ایستاد و ما هر هفته فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس را سرخواهیم داد.

وی تاکید کرد: سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی است که با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی توانسته ایم به انواع تجهیزات دفاعی و نظامی دست یابیم.

منبع: ایمنا