راه اندازی ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی اردبیل

...

هاشم علایی گفت: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی و صنعتی، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و مصمم هستیم تا پایان سال هم واحدهای تولیدی جدید بعلاوه واحدهای تولید غیرفعال و راکد را راه اندازی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح های عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان می گوید: پارسال بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های شهرک صنعتی استان هزینه شد.

او بهسازی و آسفالت هفت خیابان شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال، آماده سازی معابر ۶۰ هکتار از فاز سوم شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ ۷۰۰ میلیارد ریال، اجرای پست برق ۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال، تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال را از برنامه های در دست اجرا در شهرک صنعتی استان اعلام کرد.

علایی افزود: امسال شبکه توزیع آب، ۶۰ هکتاری شهرک ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و طرح آبرسانی ناحیه صنعتی پارس آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

او همچنین گفت: امسال هم جدول بندی و آسفالت معابر ناحیه صنعتی پارس آباد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال، شبکه روشنایی نواحی صنعتی مشگین شهر و رضی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و مخزن زمینی ۵۰۰ مترمکعبی ناحیه صنعتی رضی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از شروع عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال اعتبار خبر داد و افزود: امسال جدول گذاری و زیرسازی معابر ناحیه صنعتی هشجین هم با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا می شود.

 

منبع: اخبار اردبیل باشگاه‌خبرنگاران