شهرداری شاکی، آتش‌سوزی سریالی درختان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد؛ ...
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، مبنی بر نظارت بر آتش سوزی درخت های سطح شهر، توضیح داد: در خصوص آتش سوزی درختان، خود شهرداری نیز شاکی است، آتش سوزی درختان خوشبختانه گسترده نبوده، هرچند یک مورد آن نیز زیاد است. درخت و مادی هویت شهر اصفهان را تشکیل می دهند، وجود درختانی که حیات ندارند در شهر آسیب زا هستند، موضوع قطع کمتر درختان بدون حیات مدت ها بررسی شده است.

محمد نورصالحی، امروز ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه سال سوم دوره ششم شورا از پانزدهم مرداد آغاز شد و با برگزاری انتخابات هیات رئیسه، پیگیری مسائل شهر و شهروندان با قوت در حال پیگیری است، اظهار کرد: با آغاز سال سوم فعالیت، به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی با اعلام اینکه کل بودجه شهرداری ۲ هزار میلیارد تومان و بودجه حمل و نقل ۸ هزار و ۱ میلیارد تومان است، که ۴ هزار میلیارد تومان آن مربوط به مترو است، افزود: تا پایان سال ۸ هزار میلیارد تومان در حوزه حمل و نقل هزینه خواهد شد، حدود ۳۲ پروژه عمرانی در کل شهر اصفهان فعال است که تعداد زیادی از آن در محلات قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، درباره تبلیغات فرهنگی شهروندی، گفت: در حوزه فرهنگ کارنامه مدیریت شهری خوب بوده است، مدیریت شهری توانست نهادهای مردمی را در حوزه فرهنگ درگیر و فعال کند، در مجموع در حوزه فرهنگ شهروندی اقدامات خوبی انجام شده هرچند انتقاداتی نیز وجود دارد اما در حوزه فرهنگی، هیچ حیف و میل بودجه ای صورت نگرفته است.

وی در ادامه با اعلام اینکه طبق آمار غیر رسمی حدود ۲۵ درصد جمعیت شهر مهاجرین هستند، تصریح کرد: جابجایی جمعیت و مهاجرت باید قانونمند شود، کمیسیون شوراهای مجلس به دنبال بررسی قانونی برای ضابطه مند کردن مهاجرت است، اصفهان باید در حد ظرفیت خود میزبان مهاجران باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا