اعزام کاروان ۵۰۰ نفری راهیان نور از اهر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

امام جمعه اهر خبر داد ...
امام جمعه اهر اعزام کاروان راهیان نور را فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت ها و دلیری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برشمرد. 

حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی اهر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و جوانانی که برای زیارت مناطق عملیاتی می روند این اردوها برکت و الهام بخش است، چرا که جوانان در کنار سفر زیارتی با رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند. 

وی مکتوب کردن سفر کاروان راهیان نور را برای انتقال به نسل های آینده بسیار مهم برشمرد و گفت: در این سفر زیارتی جوانان علاوه بر آشنایی وپی بردن به خصوصیت شهدا می خواهند مانند شهدا سرافراز شوند و لازمه این سرافرازی نیز تبعیت و پیروی از ولایت فقیه و رهبری می باشد. 

وی در ادامه بر ضرورت تبیین ارزش ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه سال جاری در کنار اردوی راهیان نور، اردوی راهیان پیشرفت نیز که کاری ابتکاری و نوآورانه است برگزار می شود که می تواند برای تبیین دستاوردهای علمی نظام به نسل جدید بسیار مثمر ثمر شود. 

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این مراسم از اعزام کاروان راهیان نور بسیج مساجد، محلات و بسیج دانشجویی به استعداد ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی گفت: کاروان راهیان نور شهرستان اهر از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور از جمله یادمان شهید خالد حیدری، شهید بروجردی، منطقه تمرچین و سایر مناطق جنگی ارومیه بازدید و در رزمایش اردوگاه حیدرلو شرکت خواهند کرد.

وی هدف از اعزام راهیان نور را آشنایی نسل جوان با رشادت ها، ایثارگری ها و جانبازی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برشمرد. 

سرهنگ پاسدار سیفی افزود: در کنار اردوی راهیان نور، اردوی راهیان پیشرفت نیز با محوریت بازدید از نیروگاه حرارتی تبریز و پروژه آبرسانی سد کانی سیب در ارومیه برگزار خواهد شد که هدف از این اردوی پیشرفت آشنایی نسل جوان با توانمندی ها، پیشرفت ها و دستاوردهای علمی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا