لوکاکو هیچ آینده ای در استمفوردبریچ ندارد/ ستاره کشی در لندن: جایی برایت نداریم برو

با توجه به شرایط فعلی روملو لوکاکو به نظر می رسد که او امیدی به ماندن چلسی ندارد. ...
لوکاکو هیچ آینده ای در استمفوردبریچ ندارد ...

به گزارش ورزش سه ، وضعیت روملو لوکاکو در چلسی روز به روز پیچیده تر می شود. تنها چند روز به پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و باشگاه لندنی هنوز نتوانسته راه حلی برای این معضل بزرگ پیدا کند. ستاره بلژیکی در حال حاضر حق تمرین با تیم اصلی را ندارد چرا که مائوریتسیو پوچتینو او را کنار گذاشته است.

لوکاکو که فصل گذشته به صورت قرضی راهی اینترمیلان شده بود پس از عملکردی نه چندان موفق به لندن برگشت اما در چلسی هم جایی برای او وجود نداشت و سرمربی آبی ها چند بار صراحتا اعلام کرد که احتیاجی به این بازیکن ندارد.

به گزارش دیلی تلگراف، لوکاکو از زمان بازگشت به چلسی صحبتی با پوچتینو نداشته است و نظر می رسد که رابطه آنها اصلا خوب نیست. تبعید ستاره بلژیکی به تمرینات تیم زیر 21 سال چلسی کاملا به این موضوع صحه می گذارد و نشان می دهد که لوکاکو نباید امیدی به ماندن در استمفوردبریچ داشته باشد.

1914136

لوکاکو که به تازگی به گزینه جانشین هری کین در تاتنهام تبدیل شده، همین چند فصل پیش جزو بهترین مهاجمان اروپا به شمار می رفت. او بین سال های 2019 تا 2021 توانسته بود 48 گل در دو فصل سری A و 6 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

منبع: ورزش سه