برگزاری اولین و بزرگترین اجتماع تکواندوکاران در هرمزگان

اولین و بزرگترین اجتماع تکواندوکاران طی ۵ ساعت در سالن سینما ستاره شهر بندرعباس برگزارشد. ...

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، اولین و بزرگترین اجتماع تکواندوکاران طی ۵ ساعت فعالیت در سالن سینما ستاره شهر بندرعباس برگزارشد.

در حاشیه این اجتماع زهرا جامعب دبیرکمیته فرهنگی هیات تکواندو استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: ۴ سپتامبر یا به عبارتی ۱۳ شهریور ، روز جهانی تکواندو میباشد که همه ساله ، در سرتاسر جهان و مصادف با این تاریخ ، برنامه های فرهنگی و ورزشی متعددی در راستای تقدیر از قهرمانان و قهرمان پروران عرصه تکواندو و معرفی هرچه بیشتر این رشته المپیکی به عموم مردم ، صورت می گیرد.

وی افزود: هرساله و با توجه به المپیکی بودن رشته تکواندو ، مسابقات استانی ، قهرمانی کشوری ، المپیاد ورزشی ، آزمون های ارتقا کمربند ، مسابقات انتخابی و ... برگزار میشود که بخش عمده و سنگینه بازه زمانی هنرجویان را به فضای استرس بار و برنامه های سنگین تمرینی معطوف میکند که باتوجه به بازگشایی مدارس و همزمان با فرارسیدن روز جهانی تکواندو ، تصمیم به برگزاری گردهمایی متفاوت و ایجاد فضایی مفرح برای ورزشکاران و قهرمانانمان شده ایم.

جامعی ادامه داد: به همت هیات تکواندو استان هرمزگان و حمایت جناب مهندس کاووس ندایی ریاست هیات تکواندو استان و استاد شاهین ایرانخواه دبیر هیات تکواندو استان هرمزگان ، سینما ستاره شهر بندرعباس از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه و به مدت ۵ ساعت در اختیار تکواندو کاران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بالغ بر ۴۳۰ تکواندو کار ، قهرمان و مربی تکواندو در این سالن به تماشای فیلم نشستند.

دبیرکمیته فرهنگی هیات تکواندو استان هرمزگان بیان کرد: یکی از دستاورد های این برنامه ، حضور پیشکسوتان و اساتید بویژه قهرمانان در کنار تکواندوکاران مبتی بود که منجر به ارتباط و تبادل هرچه بیشتر و صمیمی تر تکواندوکاران باهم و ایجاد فضایی سالم و مفرح برای ورزشکاران بود.

انتهای پیام/

منبع: برنا