ارزشهای دفاع مقدس در جامعه نهادینه شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان‌غربی: ...
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: متاسفانه تاکنون فرهنگ دفاع مقدس به خوبی تبیین نشده است لذا ضروری است ارزشهای ایثارگران، رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تبیین شود.

سرهنگ وحیدی ۲۷ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در استان برگزار شد، افزود: هفته دفاع مقدس امسال ۲۷۵۰ برنامه در قالب ۴۳ عنوان در استان اجرا می شود که برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و نمایشگاه در ۴۵ غرفه، پیاده سازی عملیات دفاع مقدس، گرامیداشت شهدای نیروی هوایی، تجلیل از سربازان نمونه توسط نیروهای مسلح استان و غبارروبی مزار شهدا بخشی از برنامه های گرامیداشت این هفته در استان است.

دبیر ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان با بیان اینکه دفاع مقدس اوج اقتدار، عزت و ایثارگری ملت ایران است، افزود: دفاع مقدس در طول ۴۳ سال انقلاب، همانند ستاره ای درخشان است که باید در این فرصت، عیار و تراز رزمندگان تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیاز دارد تا الگوهای دست یافتنی دوران دفاع مقدس به جوانان معرفی شود، گفت: دوران ۸ سال دفاع مقدس دوران افتخار آفرینی است که باید این دوران بدون تحریف و اغراق تبیین شود.

سرهنگ وحیدی گفت: تبیین قدرت دفاعی و بازدارندگی کشور در دوران دفاع مقدس ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا