مورایس: با تیم خوبی روبرو بودیم/ حیف شد که نتوانستیم از ۲ بازیکنمان استفاده کنیم

سرمربی سپاهان می گوید تیمش بازی را در دست داشت و حیف شد که پیروز نشدند.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل نیروی هوایی در ابتدا در پاسخ به این سوال که «آیا در ۱۵ دقیقه ابتدایی توپ های بلند برای خط دفاعی تیمتان مشکل ساز شده بود؟» اظهار کرد: خیر مساله خاصی نبود و در بیشتر دقایق کنترل بازی را در دست داشتیم. حیف شد که گل خوردیم و پیروز نشدیم اما به هر حال با تیم خیلی خوبی روبرو بودیم.

او درباره عملکرد الاتحاد و تقابل تیمش با این تیم در هفته دوم گفت: من اینجا آمدم تا مقابل نیروی هوایی بازی کنم. هیچ فکری درباره الاتحاد نکرده ایم. باید به اصفهان برگردیم و بعد به آن بازی فکر کنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: انتظار چنین بازی ای را نداشتم. با تیم خوبی روبرو بودیم و هیچ اطلاعات خاصی درباره این تیم نداشتیم. با این حال آنها اطلاعات کامل را از ما داشتند اما خدا را شکر توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

او درباره حواشی اخیر سقف بودجه و کسر امتیاز از سپاهان گفت: از فدراسیون فوتبال ممنونم که نامه فرستادند و اجازه دادند با شش بازیکن اصلی که محروم شده بودند، بازی کنیم. فدراسیون فوتبال عربستان هیچ محدودیتی بابت بودجه شان نگذاشته است و خیلی راحت هر بازیکنی که دوست دارند، جذب می کنند اما در ایران محدودیت بودجه داریم. این باعث شد دو بازیکن خوبمان را نداشته باشیم. به هر حال ما نماینده ایران هستیم.

مورایس ادامه داد: اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و همه چیز متفاوت است. حیف بود که نتوانستیم از دو بازیکنمان استفاده کنیم. ما می توانستیم یک لیست ۲۰ نفره داشته باشیم اما روی نیمکتمان بازیکن نداشتیم.

سرمربی سپاهان در رابطه با این که مهاجمانش نتوانستند در این دیدار گل بزنند، بیان کرد: طبیعی است که مهاجمان بعضی از بازی ها گل نمی زنند. مهاجم برای تیم بازی می کنند و بسیاری از مهاجمان بزرگ دنیا هم بعضی وقت ها گلزنی نمی کنند. مهاجم باید در اختیار تیم باشد.

او در پایان درباره اضافه کرد: در این رقابت ها هر تیمی به دنبال نتیجه است و ما هم اینجا آمدیم تا امتیاز کسب کنیم. بازیکنان ما هر کاری از دستشان برآمد انجام دادند و از آن ها ممنونم. همیشه امکانش وجود دارد که بیشتر به دست بیاوریم و بهتر کار کنیم. این تساوی اتفاقی است که افتاده است و باید قبولش کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا