روحیه دفاع مقدس در جامعه حفظ شود

امام جمعه ارومیه: ...
نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی گفت: باید روحیه دفاع مقدس را برای حل مشکلات کشور حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۳۱ شهریور در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: داشتن روحیه معنویت، الهی بودن و مقاومت در۸ سال دفاع مقدس موجب پیروزی شد باید این روحیه دفاع مقدس را برای حل مشکلات کشور حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: مردم با معنویت برای دفاع از کشور، فرهنگ، دین و اسلام ایستادگی کردند و امنیت امروز خود را مدیون دفاع مقدس و شهدا هستیم.

امام جمعه ارومیه با اشاره به حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی و مشهد مقدس و همچنین حضور در پیاده رویی جاماندگان اربعین خاطر نشان کرد: با وجود اینکه برخی می خواهند در جامعه القا کنند که حجاب و اسلام در ایران از بین رفته اما مراسم دهه آخر صفر نشان داد که دیانت، تدین و معنویت در جامعه حاکم است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: دشمن در طول یکسال اخیر در تلاش بود در سالگرد اغتشاشات، کشور را به هرج و مرج بکشد و در یک ماه اخیر بیش از ۳۸ روایت گری دروغ را القا کرد اما مردم هوشیار و بصیر هستند و فریب این دروغ ها را نمی خورند.

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل و آزاد شدن ۶میلیارد دلار پول بلوکه شدن ایران یک افتخار و عزت برای ملت ایران است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا