فقط چمن خراب و قطع برق ورزشگاه نیست؛ برق سالن کنفرانس مطبوعاتی هم قطع می شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راه میزبانی تیم های ایرانی از رقبای آسیایی فقط قطعی برق سالن کنفرانس مطبوعاتی را کم داشتیم که این اتفاق هم رخ داد و به قول معروف پازل تاکتیکی مان تکمیل شد.

راستش این جور اتفاقات آن قدر در فوتبال ایران عادی است که دیگر کسی از شنیدن آن تعجب نمی کند. بعد از اینکه چمن ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و النصر باعث یک آبروریزی بین المللی شد، این اتفاق در آستانه بازی تیم های نساجی و الهلال هم رخ داد و حتی نیمار به وضعیت چمن ورزشگاه کنایه زد.

حالا هم که برق سالن کنفرانس سید مهدی رحمتی قطع می شود و مشخص نیست اتفاق بعدی کی و چه زمانی رخ خواهد داد.همه این مسائل در حالی است که لیگ قهرمانان آسیا تازه شروع شده و حالا حالا ها ما باید از رقبای آسیایی میزبانی کنیم. حتی احتمال صعود تیم های ایرانی به مراحل بعدی هم هست که در آن صورت باز هم میزبان آسیایی ها خواهیم بود. این در حالی است که ما داعیه میزبانی جام ملت های آسیا را هم داریم.

نساجی مازندران در حالی به مصاف الهلال عربستان می رود که ورزشگاه آزادی با آن چمن خاص میزبان این دیدار است و پیش بینی می شود فوتبالدوستان بسیاری برای حمایت از نماینده خوب مازندران راهی ورزشگاه شوند.

انتهای پیام/

منبع: آنا