تاثیرگذارترین بازیکن ذوب در بالانشینی/ یک فرار و یک چیپ، محمدجواد یک تنه علیه شمس آذر

محمد جواد محمدی، ستاره ذوب آهن در هفته هفتم بود و تاثیر مستقیمی روی پیروزی تیمش ایفا کرد. ...
تاثیرگذارترین بازیکن ذوب در بالانشینی ...

به گزارش ورزش سه ، درخشش محمدی، مهاجم سابق هوادار این روزها در ذوب آهن ادامه دار شده و این بازیکن درحالی که پیش از تعطیلی هفته ششم لیگ مقابل استقلال خوزستان هم گل زده بود، این بار دبل کرد تا تیمش یک پیروزی خارج از خانه دیگر را به دست بیاورد.

محمدی مثل همیشه دونده و پرتلاش نشان داد و زهرش را در نیمه اول به شمس آذر قزوین ریخت. شاید اگر تیم میزبان باز هم از او غافل می.شد او می توانست در روز درخشانش هت تریک نیز بکند.

در دقیقه ۲۸ و در شرایطی که ذوبی ها تحت فشار قرار گرفته بودند، محمدی با جایگیری مناسب در دهانه دروازه با یک شوت غیرقابل مهار تیمش را پیش انداخت.

1936277

در دقیقه ۳۶، درحالی که قزوینی ها برای جبران گل خورده تلاش می کردند، یک ضدحمله و رسیدن توپ به محمدی کافی بود تا او بار دیگر مهارتش در گلزنی را به رخ بکشد.

او در صحنه گل دوم با بهره گیری از هوش خود یک ضربه چیپ جذاب را زد و توپ آرام آرام در قلب دروازه جای گرفت.

درحالی که این بازی در نیمه دوم جنجالی شد و ذوب آهن نیز یک اخراجی داشت، در نهایت شاگردان ربیعی با دو گل محمدی در نیمه اول، با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

محمدی در طی ۶ بازی سه گل زده و یک پاس گل داده و در تمام پیروزی های تیم شان مقابل ملوان، استقلال خوزستان و آلومینیوم تاثیر مستقیم داشته است.

منبع: ورزش سه