۲۰۰کلاس درس در خوی شاداب سازی شد

یک مسئول: ...
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه گروههای جهادی دانش آموزی استان بعد از زلزله خوی با جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان آغاز به فعالیت کردند، افزود: جنبه تربیتی این موضوع به عنوان بندی از بندهای ساحتهای ششگانه تعلیم و تربیت مورد توجه واقع شد.

علی مطهری ۱۶ مهرماه در آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانش اموزان کشور در خوی افزود:در ادامه این اقدام در تابستان بهسازی و شاداب سازی و رنگ امیزی مدارس در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: آنچه که در تابستان در قالب طرح شهید عجمیان انجام شد در قالب ۱۰۰ گروه جهادی با ۱۰۰۰ دانش آموز در خوی محقق شد و دانش آموزان بسیجی از سراسر کشور پیشتاز و فعال بودند.

مطهری افزود: در نتیجه ۲۰۰ کلاس درس شاداب سازی و رنگ آمیزی شدو ۷ تن رنگ برای این امر توزیع شد و سازمان نوسازی مدارس کشور و استان نقش مهمی را در این راستا داشت.

وی گفت: اما آنچه که گروههای جهادی انجام دادند در این موارد خلاصه نشد و دیوار چینی مدارس و بازسازی منازل زلزله زده ها در طول تابستان انجام شد و مشارکت در برداشت محصولات و کمک به توزیع بسته های معیشتی، توزیع گوشت قرمز بین مردم کم برخوردار، تهیه ۲۵ تن سیمان برای بازسازی خانه های محرومان و مدارس، تهیه ۲ هزار متر مربع ایزوگام و مشارکت در ساخت حسینیه و مساجد هم اقداماتی بود که این گروههای جهادی انجام دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا