درویش: نیروهای ماوراءالطبیعه باید به قراردادهای سپاهان رسیدگی کنند

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به ثبت قرارداد دو بازیکن سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل گل گهر در چارچوب لیگ برتر اظهار کرد: امروز حضور بانوان را گرامی داشتیم و امیدوارم این حضور ادامه پیدا کند. بازی خوبی بود. دیدید که چند نفر از بازیکنان ما آسیب دیدند اما خدا را شکر بازی را بردیم. بعد از مدت ها جام سوپرجام را مقابل تماشاگرانمان گرفتیم.

او افزود: تیم ملی فیفا دی دارد و بازی ها تعطیل می شود. ما یک بازی اورژانسی می کنیم و به لیگ قهرمانان آسیا می رویم و بعد از آن هم جام ملت های آسیا برگزار می شود. این موضوع روی همه تیم ها تاثیر می گذارد. من نمی دانم آیا تکنولوژی بازیکنان کشورهای همسایه متفاوت است که سه، چهار روز یک بار بازی می کنند؟ این مشکل هم برای بازیکن است و هم برای باشگاه. امیدواریم عقلا تصمیمی بگیرند که چه کار می توانیم بکنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره صحنه مشکوک به گل علیه سرخ پوشان گفت: من حتی صحنه آهسته را دیدم، به نظرم توپ گل نشد. البته این تخصص کارشناسان است.

درویش در واکنش به حل مشکل ثبت قرارداد دو بازیکن سپاهان بیان کرد: برای من جالب است که همین چند وقت پیش گفتند سپاهان سقف بودجه را رعایت نکرده است. چطور ممکن است الان دو بازیکن جذب کرده اند و گفته اند که باز هم می توانند بازیکن بگیرند؟ باید قوه ای فراتر از ما و ماوراءالطبیعه به این موضوع رسیدگی کند.

او در ادامه درباره قرارداد اسپانسری با ایرانسل توضیح داد: ما پارسال تبلیغات محیطی را هم داشتیم. امسال ۳۰ میلیارد تومان از قراردادمان کم شد. ما گفتیم مسئولان فکری کنند که چطور می توانیم بستر درآمدی پایداری داشته باشیم که کمبودمان را از اسپانسر پیراهن تامین کنیم. ان شاءالله مسئولان فکری به حال استقلال و پرسپولیس بکنند که معدن و صنعت نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا