عملیات حماس، اقتدار مقاومت اسلامی را به نمایش گذاشت

یک عضو جامعه روحانیت مبارز: ...
یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کسانی که در منطقه خلیج فارس قصد داشتند روابط صمیمانه با صهیونیست ها برقرار کنند تودهنی محکمی خوردند و فهمیدند به این حکومت عنکبوتی نمی توان تکیه کرد.

حجت الاسلام سالک در گفت وگو با ایسنا درباره عملیات حماس طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین اولین عملیات غافلگیرانه، هوشمندانه و دقیقی بود که با برنامه ریزی چند ساله علیه اسرائیل انجام شد. عملیات گروه حماس و جهاد اسلامی بعد از ۷۰ سال کودک کشی و آدم کشی رژیم صهیونیستی و جنایات صهیونیست ها در بیت المقدس به خوبی اجرا شد، به طوری که برخی شهرها مانند عسقلان که از ژوئن سال ۱۹۶۷ به اشغال صهیونیست ها درآمده بود به تسخیر مقاومت اسلامی درآمد.

وی افزود: بنابراین این عملیات بر اساس هویت انقلابی و جهادی شکل گرفت و جوانان غیور فلسطینی میدان دار این حرکت بودند. مقاومت اسلامی، دشمن و نقاط ضعف آن را به خوبی شناخت و در مقابل اسرائیل که به قول خودشان ارتش شکست ناپذیر دارد به خوبی پیروز شد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: از صبح شنبه که این عملیات آغاز شد موساد با آن همه ادعا قدرت تشخیص و پیشگیری از آن را نداشت و دستگاه های امنیتی صهیونیست ها شکست اطلاعاتی مفتضحانه ای خوردند که مقام معظم رهبری به خوبی این شکست را تشریح کردند.

سالک در پاسخ به این سؤال که عملیات پیروزمندانه فلسطینیان چه تبعاتی برای اسرائیل دارد، گفت: معتقدم این عملیات ضربه محکمی به سازمان سیا، اینتلیجنس سرویس انگلستان، موساد و تمام دستگاه های امنیتی منطقه خلیج فارس وارد کرد، چراکه این دستگاه های امنیتی مطلع از این عملیات نبودند. این عملیات لکه ننگی بر پیشانی اسرائیل زد چراکه ثابت کرد این رژیم قدرت دفاع از شهروندان خود را ندارد.

وی ادامه داد: هنوز آمریکا و اروپا و حامیان اسرائیل گیج هستند و قدرت تشخیص خود را از دست داده اند و عملیات کور اسرائیل در بمباران مردم مظلوم غزه بیانگر این واقعیت و از دست دادن قدرت روانی آنان است. نکته بعدی اینکه مهاجرت معکوس شهروندان اسرائیل به کشورهای اروپایی و ترکیه بعد از این عملیات آغاز شده است چراکه احساس امنیت نمی کنند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز، افزود: یکی دیگر از تبعات عملیات «طوفان الاقصی» سرپیچی سربازان و درجه داران ارتش اسرائیل از فرماندهان خود است. هم چنین کسانی که در منطقه خلیج فارس قصد داشتند روابط صمیمانه با صهیونیست ها برقرار کنند تودهنی محکمی خوردند و فهمیدند به این حکومت عنکبوتی نمی توان تکیه کرد. عملیات حماس، اقتدار مقاومت اسلامی را به نمایش گذاشت و اراده خداوند متعال در به دست آمدن این پیروزی عیان شد.

 سالک درباره احتمال حمله زمینی صهیونیست ها به نوار غزه، گفت: در چنین مواقعی صهیونیست ها از روی استیصال به حملات گسترده هوایی دست می زنند، اما زمانی که مقاومت اسلامی به موشک باران شهرهای اسرائیل ادامه دهد صهیونیست ها بیشتر به مذاکره روی خواهند آورد و حمله زمینی به نوار غزه برای دشمن کار آسانی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا