کشف ۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری دو نفر عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مراغه در یک عملیات هوشمندانه و موفقیت آمیز و با تحقیقات فنی و علمی از فعالیت افرادی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان در زمینه کشت، تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تعقیب، مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مکان و عاملان تهیه و توریع مواد مخدر شده و با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل و باغ متهمان، مقدار ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر این که اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است، بیان کرد: اقدامات مقابله ای و ایجابی به طور همزمان در دستور کار پلیس بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان ها هستیم.

رد رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی ماموران یگان امداد شهرستان مراغه

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از رد رشوه ماموران وظیفه شناس یگان امداد شهرستان مراغه خبر داد.

سردار علی محمدی در رابطه با این خبر اظهار کرد: عوامل گشت یگان امداد مراغه حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک که در بازرسی از آن تعداد ۲۴۸کیسه آرد فاقد مجوز جمعا به مقدار ۹۹۲۰ کیلوگرم را کشف و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: راننده خودرو به منظور رهایی از اعمال قانون و چشم پوشی ماموران یک عدد سکه امامی بهار آزادی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال پیشنهاد رشوه می کند که ماموران وظیفه شناس ضمن رد پیشنهاد راننده و توقیف خودرو، مدارک وی را اخذ و موضوع را صورت جلسه کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی با بیان این که صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی و ترویج این فرهنگ در آحاد جامعه امری ضروری است، عنوان کرد: به منظور ترویج فرهنگ خودکنترلی، ارتقاء صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته، از این امانت داران تقدیر می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا