۱۲ هزار کارت ملی هوشمند سرگردان در استان بوشهر

...

اسکندر پاسالار اظهار کرد: عمده خدماتی که در ساختار های دولتی انجام می شود بر مبنای کارت ملی هوشمند است که در صورت نداشتن این کارت، این خدمات به آن ها تعلق نمی گیرد.

وی افزود: سازمان ثبت احوال با رویکرد نوین و بازتعریف ماموریت ها از ثبت احوال سنتی به ثبت احوال نوین تبدیل شده، اما نیازمند توجه مردم است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ادامه داد: ثبت احوال با بهره گیری از ابزار ها و مکانیسم های روز به عنوان یکی از دستگاه های تاثیر گذار در نظام اداری و اجرایی کشور قلمداد می شود به نحوی که بدون وجود این سازمان چرخه خدمت رسانی در دیگر دستگاه ها مختل خواهد شد.

پاسالار یادآور شد: امروز ثبت احوال بر پایه دانش و نرم افزار های مدرن پایه ریزی شده که مدیریت زمان و شتاب بخشی در ارائه خدمات را افزایش داده است.

وی از آمادگی ثبت احوال با هیات اجرایی انتخابات در شهرستان های استان خبر داد و گفت: نقش این سازمان در روند برنامه ریزی های کشور به خصوص انتخابات مهم است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر عنوان کرد: کارکنان ثبت احوال استان بوشهر به دور از هرگونه تنش و جانبداری در فضایی آرام آماده همکاری با هیات اجرایی انتخابات هستند تا به سهم خود زمینه حضور پرشور مردم را پای صندوق های رای فراهم سازند.

پاسالار ادامه داد: فعالیت در مجموعه ثبت احوال بسیار حساس بوده و کارکنان این مجموعه، نهایت تلاش و دقت خود را برای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم می کنند.

وی اقناع سازی و افزایش ضریب اطمینان مردم با توجه به رسالت سنگین این سازمان در جلوگیری از شائبه جعل اسناد هویتی بسیار حساس عنوان کرد.

منبع: اخبار بوشهر باشگاه‌خبرنگاران