مردم استان کرمانشاه مرز داران غیور ایران اسلامی هستند

نماینده دفتر مقام معظم رهبری: ...

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان بعد از ظهر پنجشنبه _ بیست و هفتم مهرماه در آئین معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، جمعی از خانواده شهدا و مسئولان کشور و لشکری استان کرمانشاه در سالن انتظار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به جنایات رخ داد در فلسطین برای محو شدن اسرائیل از دنیا و تحقق وعده های مقام معظم رهبری باید گام بلندتری در این راستا برداشته شود.

وی در ادامه به سابقه ۴۰ ساله آیت الله مصطفی علما در عرصه انقلاب و مسئولیت امامت جمعه، افزود: ۴۰ سال خدمت این شخصیت برجسته در سنگر امام جمعه خدمت ۱۶ ساله نمایندگی ولایت فقیه در کرمانشاه بسیار ارزشمند بوده که تاکنون با استواری و پایداری نقشی مهم در حوزه اخلاقی و معنوی دیار کرمانشاه داشته است.

نماینده اعزامی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: دیار کرمانشاه به تعبیر مقام معظم رهبری دیار غیور مردان مؤمن، صادق و ولایتمدار است که امروز حامل سلامی از جانب ایشان به مردم این استان مرزدار در کشور هستم و از همین جا سلام مقام معظم رهبری را به مردم این استان ابلاغ می کنم.

وی همچنین به تصمیمات با بصیرت و آگاهانه رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: آنچه را مقام معظم رهبری انجام می دهند همگی سرچشمه ای از بصیرت و دقت بوده و حکم ایشان بالاترین حجت برای تمام ما خواهد بود.

حج الاسلام رحیمیان ادامه داد: انتخاب حجت الاسلام حبیب الله غفوری به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه انتخابی با تدبیر از سوی مقام معظم رهبری بوده و این انتخاب حاکی از این حقیقت است که نماینده منصوب شده و نماینده پیشین هر ۲ از یک حقیقت و نور هستند که در جهت حقایق اسلام نور افشان خواهند بود.

وی به سابقه سکونت نماینده ولی فقیه جدید استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با توجه به شناخت و زمان سکونت ایشان در استان کرمانشاه امروز می توام به گونه ای وی را اهل کرمانشاه بدانیم چرا که پیوسته و فعال در مجموعه این استان حضور داشته است.

نماینده اعزامی از دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: حجت الاسلام غفوری نماینده منصوب شده از سوی ولی فقیه شخصیتی است که به واسطه مسئولیتش در ریاست حوزه های علمیه کشور اطلاعات گسترده و اشراف زیادی در این سنگر دارد و نقش و شناخت زیادی در رأی گیری امور ائمه جمعه داشته است.

وی با بیان اینکه نماینده منصوب شده از سوی مقام معظم رهبری انس به مدت پنج دهه امام جمعه شهرهای مختلفی بوده، یادآور شد: اکنون با این سابقه و اطلاعات بالاترین آمادگی را برای ایفای نقش در این جایگاه و امام جمعه بودن کرمانشاه را دارد.

منبع: ایمنا