ضرورت مولدسازی و تعیین تکلیف ساختمان‌های اداری مازاد دستگاه‌های اجرایی

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد ...
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، بر ضرورت مولدسازی و تعیین تکلیف ساختمان های اداری مازاد دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

حیدر فتح زاده در حاشیه بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرستان هریس در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ساخت یک پل بر روی تلخه رود که کلوانق را به بستان آباد متصل می کند در دست مطالعه است.

وی افزود: با احداث این پل، مسیر دسترسی کلوانق ۱۵ کیلومتر کاهش یافته و در نتیجه نقش مهم و موثری در توسعه شهر کلوانق و به خصوص در بخش کسب و کار خواهد داشت. 

فتح زاده تشریح کرد: مقرر شده تا با بررسی جوانب موضوع، اقدامات لازم برای ساخت پل با مشارکت محلی انجام گیرد.

وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از یک ساختمان اداری بلااستفاده و متروکه در شهرستان، اظهار داد: بلاتکلیف ماندن ساختمان های متروکه در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی، هم چنین تامین فضای های آموزشی و بهداشتی چالش هایی ایجاد می کنند. 

وی بیان کرد: یکی از راهکارهای اتمام برخی از پروژه های عمرانی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت دارند، مولدسازی و تعیین تکلیف ساختمان های اداری مازاد دستگاه های اجرایی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، فتح زاده که در پایان سفر خود به شهرستان هریس در منزل خانواده شهید خدایی شهر کلوانق حضور یافته بود، نقش مادران شهید در ترویج فرهنگ شهادت را بسیار ارزنده و از این مادران به عنوان سند زنده دوران جنگ یاد کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا