افشاگری علیه مسی ؛ همه توجیه شده‌اند که هیچ‌کس خشن روی پای او نرود | زبان انگلیسی؟ تا حالا نشنیده‌ام که مسی انگلیسی حرف بزند | مسی فقط...

بازیکن ۱۹ ساله تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا از اتفاقات جذاب رختکنی که فوق ستاره آرژانتینی را در دل خود جای می دهد، پرده برداشت.

به گزارش همشهری آنلاین، تاثیر پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی، در زمین بازی چشمگیر بوده است. آنها پس از امضای قرارداد با کاپیتان تیم ملی آرژانتین، موفق به فتح «لیگز کاپ» شدند هرچند از صعود به پلی آف لیگ برتر آمریکا بازماندند.

با این حال، حضور «ک نه» یکی از لقب های مسی؛ همچنین به لئو، لقب مسیح هم داده اند در رختکن به اندازه زمین بازی اهمیت دارد و ادیسون آزکونا، بازیکن جوان اینترمیامی در گفت وگو با تارنمای «Infobae» درباره حال و هوای رختکنی که ستاره ای مثل مسی، یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال را در خود دارد، افشاگری کرده است.

وی گفت: همه با او خوب کنار می آیند. او آدم خیلی خوبی است و البته فروتن. گاهی اوقات که برای بازی خارج از خانه به سفر می رویم، همیشه ساعت ۵ صبح تعدادی منتظر دیدن لئو هستند.

«غسل تعمید» مسی

آزکونا ادامه داد: در اولین سفری که او همراه تیم بود، زمان صرف شام برای ما آواز خواند. دی آندره یالدین و ویکتور اولوآ او را تشویق کردند و فریاد می زدند لئو باید آواز بخواند. اول جردی آلبا و سرخیو بوسکتس خواندند و بعد هم مسی.

هدیه مسی به تیم

بعد از پیروزی اینترمیامی مقابل کروز آزول در نخستین بازی مسی برای تیم آمریکایی، یالدین، دفاع اینترمیامی گفت که مسی به همه اعضای تیم هدفون های از برند «بیتس الکترونیکس» هدیه داده که روی آن لوگو باشگاه حک شده بود.

آزکونا درباره این موضوع نیز گفت: بله من هم آن هدیه را گرفتم. حتما می پرسید که چطور این هدیه را گرفتیم؟ قبل از یک بازی وقتی وارد رختکن شدیم، برای تک تک اعضای تیم، روی همه صندلی ها گذاشته شده بود.

نگاه مسی به هم تیمی هایش

وی افزود: او به من توصیه های فوتبالی می کند. وقتی می خواهم توپ را دریافت کنم، مسی برای نحوه مهار آن پیشنهاد بهتری می دهد.

بازیکن جوان اینترمیامی اضافه کرد: همه می دانیم که نباید به آسیب برسانیم. مقابل او دفاع می کنیم اما همه محتاط تر هستند. هیچ کس خشن روی پا او نمی رود.

مشکل زبان

وی همچنین دراین باره افزود: تا حالا نشنیده ام که مسی انگلیسی حرف بزند. گاهی اوقات وقتی وارد تمرین می شود، به انگلیسی صبح به خیر می گوید اما کسانی که انگلیسی زبان هستند و اسپانیایی نمی دانند، شروع به یاد گرفتن اسپانیایی کرده اند

منبع: ایرنا

منبع: همشهری