عملکرد خوب آذربایجان شرقی در حمایت از طرح جوانی جمعیت

رئیس اداره کل گزینش وزارت راه و شهرسازی خبر داد ...
رئیس اداره کل گزینش وزارت راه و شهرسازی گفت: راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در حمایت از طرح جوانی جمعیت و پروژه های نهضت ملی مسکن عملکرد خوبی دارد.

علی دروگر در دیدار با مدیر کل راه شهرسازی استان با اشاره به اینکه توسعه عملکرد کارمندان به مشارکت بهتر آنان، افزایش بهره وری و فرهنگ مثبت تر محیط کار کمک می کند، افزود: آموزش و توسعه جامع به تقویت و سرمایه گذاری روی کارمندان، سازمان را تقویت کرده و به کسب وکار رقابت می بخشد.

وی ادامه داد: بدون تردید با به کارگیری ابزارهای به روز و کار هماهنگ با سازمان ها باعث خواهد شد عملکرد آن سازمان در خدمت رسانی به شهروندان موثر واقع شده و رضایت مردم نسبت به مسئولین از کارنامه درخشانی برخوردار باشد.

دروگر ضمن بازدید از واحدهای این اداره کل اظهار کرد: نیروی انسانی نقش مهمی در توسعه فرهنگ سازمانی مثبت و بهبود تعامل و بهره وری کارمندان ایفا می کند و هم چنین سلامت روانی آنان و توسعه فردی شان را برعهده می گیرد.

وی ادامه داد: شایسته است با تکیه بر تقوای الهی و رعایت کامل قوانین و مقررات رسیدگی به تخلفات اداری در اجرای عدالت با تعمق و تامل در امور ارجاعی و نیز توجه به حقوق کارمندان در راه ارتقای سلامت نظام اداری اهتمام داشته باشیم.

دروگر ضمن بازدید و دیدار با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از نزدیک به مشکلات همکاران رسیدگی و دستورات لازم را جهت پیگیری آنها صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا