دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برای تعقیب خاطیان فوت کودک سه ساله در شهرک شاهد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواستار تعقیب و مجازات خاطیان و مقصران حادثه ناگوار حمله سگهای ولگرد به دختر بچه سه ساله در شهرک شاهد ارومیه که موجب فوت این کودک شد.

 ناصر عتباتی در این دستور از دادستان ارومیه خواسته است با بررسی دقیق و فوری موضوع فوت کودک سه ساله که به تایید پزشکی قانونی هم رسیده است افراد و مسئولینی که مرتکب سهل انگاری یا ترک فعلی شده اند تحت تعقیب قرار دهد.

عتباتی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق ناگوار و تسلیت به خانواده این کودک بر اقدام عاجل و ورود قاطع به موضوع تاکید و گفت: هر کسی و یا هر مقامی که مقصر تشخیص داده شود با وی برخوردهای قاطع قانونی معمول خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، وی ضمن تذکر جدی به مسئولین و متولیان امر جلوگیری از اتفاقات مشابه را بجد خواستار و نظارت مستمر و مداوم دادستانی را خواستار شده است.

فرزین رضازاده، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث آذربایجان غربی در گفت و گو با ایسنا افزود: روز گذشته کودک سه ساله ای در شهرک شاهد ارومیه در اثر حمله سگ های بلاصاحب دچار مصدومیت شدید شده بود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بلافاصله بعد از تماس با اورژانس، ماموران امداد رسانی به محل اعزام شدند ولی همزمان با تماس با اورژانس، اهالی به صورت خودجوش اقدام به انتقال وی به بیمارستان کرده بودند، اما متاسفانه با همه تلاش ها، کودک زنده نماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا