امحای دیوارنویسی ها در سطح شهر قزوین

مهدی صباغی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات عمرانی تعریض و زیرسازی جاده نجف آباد تا حسن آباد در منطقه دو شهرداری به منظوری جلوگیری از تصادفات، اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه میان منطقه دو شهرداری و سازمان عمران شهرداری قزوین، ۱۵۰۰ مترمربع از جاده روکش آسفالت شد.

وی از عملیات دال گذاری و سرپوشیده کردن قسمتی از کانال ورودی جاده بهشت فاطمه س خبر داد و افزود: این عملیات با توجه به بوی نامطبوع کانال و با هدف ارتقای بهداشت عمومی و رضایتمندی شهروندان انجام شد.

شهردار قزوین از لکه گیری و آسفالت ۵۷۸ مترمربع از معابر ناحیه امامزاده حسین ع در منطقه یک شهرداری با استفاده از ۶۳ تن آسفالت خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرای این عملیات شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از معابر سطح شهر از جمله خیابان های راه آهن، شهید انصاری و خیابان امام خواهیم بود.

صباغی اضافه کرد: آسفالت، لکه گیری و بهسازی معابر و محلات از مهم ترین برنامه های حوزه عمرانی و خدماتی شهری است.

وی با بیان اینکه عملیات پخش آسفالت با هدف بهسازی و تعریض معابر محلات شهرک اندیشه در منطقه دو شهرداری اجرا شد، تصریح کرد: ارائه خدمات بهینه به شهروندان با هدف سهولت در عبور و مرور و روان سازی ترافیک است.

شهردار قزوین از کاهش زمان پاسخگویی به پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ خبر داد و اضافه کرد: طی هفت ماه امسال از ۳۵۲ مورد ثبت درخواست شهروندان به ۳۲۰ مورد رسیدگی شده است.

صباغی از پاکسازی و امحای دیوار نوشته های غیرمجاز با هدف حذف آلودگی های بصری و حفظ زیبایی منظر بوستان ها خبر داد و گفت: دیوارنویسی ها به صورت مستمر از سطح بوستان ها و سرویس های بهداشتی پاکسازی می شود.

منبع: ایمنا