وقتی ذهنیت مثبت نباشد، درست درنمی آید؛ / قاسمی نژاد علیه فرهاد: با زندگی من بازی کردید

امین قاسمی‌نژاد پس از مدت‌ها درباره روزهای حضور در استقلال صحبت کرده است. ...
وقتی ذهنیت مثبت نباشد، درست درنمی‌آید؛ ...

به گزارش ورزش سه ، مدت ها از پیوستن امین قاسمی نژاد به استقلال گذشته. او در شرایطی به اردوی آبی پوشان پایتخت پیوست که با پرسپولیس هم مذاکراتی جدی داشت و درنهایت تصمیم گرفت شاگرد فرهاد مجیدی شود.

این تصمیم البته چندان برای قاسمی نژاد خوب نبود و ستاره چندین ساله شهرخودرویی ها خیلی زود ابتدا به صورت قرضی و سپس به صورت دائمی به گل گهر سیرجان پیوست و فصل جدید را هم در تیم هوادار تهران به مسیر حرفه ای خود ادامه می دهد.

قاسمی نژاد که در آخرین بازی لیگ برتری خود موفق به دبل مقابل گل گهر سیرجان شده، میهمان برنامه شب های فوتبالی بود و در بخشی از صحبت های خود پس از مدت ها سکوت به ماجراهای حضورش در استقلال پرداخته است.

امین قاسمی نژاد در ابتدا در واکنش به این سوال که فرزاد مجیدی در زمان پیوستنش به استقلال نقل قولی دارد که گفته ما دربی نقل و انتقالات را بردیم و اینکه آیا این موضوع او را تحت فشار قرار داده، گفت:« من موقعی که به استقلال آمدم، کرونا گرفته بودم. سه چهار کیلو وزن کم کرده بودم. گیر به جی پی اس و این چیزها می دادند و می گفتند وزنت کم است من رفتم یک مربی بدنساز گرفتم. شش صبح باور کنید می رفتم و با او کار می کردم و 12 هم با تیم تمرین می کردم. می خواستم خودم را برسانم ولی ذهنیت یک مربی که روی یک بازیکن مثبت نباشد، اصلا درست درنمی آید.» 

1947021

او ادامه داد:« عیبی هم ندارد. اما نباید با زندگی یک نفر بازی کند. ما م ردیم و داریم حرف می زنیم. حرف بزن و بگو او را نمی خواهم. من مگر چه کاری می خواهم بکنم؟ شما می خواهید با زندگی من بازی کنید که چه بشود؟ .» 

قاسمی نژاد که به شدت ناراحت بود، ادامه داد:« خیلی چیزها در دلم مانده. امشب قرار شد صحبت کنم. واقعا خیلی سختی کشیدم در آن برهه. به خاطر خواسته قلبی ام بود که پیراهن استقلال را پوشیدم و اصلا هم ناراحت نیستم ولی به من بی مهری زیاد شد.»

قاسمی نژاد در بخشی از مصاحبه خود اعلام کرد که او را جذب استقلال کرده اند تا به پرسپولیس نرود و در استقلال نیمکت نشین شود.

منبع: ورزش سه