اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز شنبه همزمان با سراسر کشور در مرکز استان و سایر شهرستان های تابعه استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

سرهنگ حجت مشتاق در تشریح این خبر اظهار کرد: از ساعت  ۸:۳ روز شنبه؛ ۱۳ آبان ماه تا پایان مراسم  محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر های اعلام شده و کلیه مسیرهای منتهی به خیابان پنجراه به سمت میدان انقلاب  تقاطع کاشانی به سمت میدان انقلاب، تقاطع مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، کنار گذر عطایی، تقاطع طالقانی به میدان ولایت فقیه ممنوع  خواهد بود و شهروندان جهت رسیدن به مقصد شان باید از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی افزود: پارک خودرو در حاشیه مسیرهای اعلام شده  ممنوع بوده و از ساعت ۶ صبح نسبت به پاکسازی مسیر راهپیمایی از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب اقدام و در صورت توقف، خودروی آنها با جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان تاکید کرد: ورود موتور سیکلت نیز در مسیر راهپیمایی ممنوع خواهد بود و از شهروندان محترم تقاضا داریم همانند سنوات گذشته همکاری لازم را با خادمین خود در انتظامی استان را داشته تا مراسم به نحو مطلوب و باشکوه تر از گذشته برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا