هشدار یک استقلالی به نکونام و گل محمدی؛ حال مردم را بد نکنید! | نباید به هر قیمتی بخواهم برنده بازی بشوم

محمود فکری به درگیری لفظی جواد نکونام و یحیی گل محمدی واکنش نشان داد و گفت: حال مردم را بد نکنید

به گزارش همشهری آنلاین، محمود فکری در کنفرانس خبری پس از بازی با پیکان در ابتدا گفت: شروع خیلی خوبی در نیمه اول داشتیم و فکر می کردم بازی سخت تری داشته باشیم ولی با توجه به تلاش بچه ها احساس کردم می توانیم به گل برسیم ولی حس به گل رسیدن مان کم بود.

بچه ها منتظر بودند گل بخورند و بعد برای گل زدن اقدام کنند در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم و استفاده نکردیم. نیمه دوم هم بازی برابر شد و موقعیت های نیمه دوم مان هم دروازه بان حریف مهار کرد. شاید خوشحالی مان از این باشد که امروز گل نخوردیم. بچه های ما باید خودباوری بیشتری داشته باشند و تلاش مضاعفی برای سه امتیاز کنند. حق مان بود که سه امتیاز را بگیریم ولی متاسفانه بچه ها به یک امتیاز راضی بودند. امیدوارم امتیازات عقب افتاده را جبران کنیم.

استراتژی ما یک رقمی شدن در جدول بود ولی کار سختی است. باید شخصیت تیمی و جایگاه مان را از روز اول مشخص کنیم و البته به خوش شانسی و اتفاقات طول فصل هم بستگی دارد. باید نتایج مان در خور توانایی تیم مان باشد و من فکر می کنم توانایی بهتر از این داریم و می توانستیم بالاتر از ده امتیاز داشته باشیم.

درگیری لفظی نکونام و گل محمدی

من دوست هر دو عزیز هستم و می دانم طرفداران زیادی نگاه شان به رفتار این دوستان است. خدای بزرگ یک هنری به ما داده که برای خوشحالی مردم تلاش کنیم و با بداخلاقی حال مردم را بد نکنیم. مردم ما بیشتر از این جا ندارد. باید فضایی را به وجود بیاوریم که رقابت سالم داشته باشیم و احترام همدیگر را حس کنیم و هرکس بهتر نتیجه گرفت، موفق می شود. از دوستان خواهش دادم در این فضا نروند. همه با هم رفیقیم و نگاه مان به هم میفتد. مردم باید از دیدن فوتبال لذت ببرند.

من در آن صحنه استقلال و فولاد بودم، یک وقت پخش زنده است و دوربین روی صورت من است و باید مراقب رفتارم باشد ولی وقتی بازی تمام شده فکر نمی کنم هر دوربینی حق داشته باشد به زمین بیاید. در بازی های خارجی هم صحبت های زیادی می شود ولی انقدر دامن نمی زنند. مثلا امروز بازی کردیم و آرامشی در نیمکت ها و زمین بود. من نباید به هر قیمتی بخواهم برنده بازی بشوم. اگر به صورت جوانمردانه می توانیم، تلاش کنیم که ببریم و اگر باختیم به حریف خسته نباشید بگوییم.

این تعطیلات روی برنامه های ما تاثیر دارد. هرچقدر به فوتبال دنیا نزدیک بشویم خیلی خوب است. ما نتیجه گرا هستیم و از طرفی با چنین برنامه ریزی ای به فوتبال مان آسیب می خورد. رباط هایی که پاره می شود و این مشکلات فکر نمی کنم در هیچ لیگی باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری