طوفان الاقصی، جنگ روانی صهیونیست‌ها را ناکار کرد

امام جمعه موقت تبریز: ...
امام جمعه موقت تبریز با بیان این که طوفان الاقصی جنگ روانی صهیونیست ها را ناکار کرد، گفت: این جنگ ایرانی نبوده بلکه فلسطینی است.

حجت الاسلام اسماعیل روشن تن در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان این که شاید سوال است که جبهه ی مقاومت فلسطین چیکار کرده و الان در چه وضعیتی است، اظهار کرد: راهبرد جبهه ی مقاومت، صبر کردن در جنگ و تثبیت موفقیت ها است که بمباران، قتل و غارت رژیم صهیونیست علیه غزه هیچ تاثیری در معادلات جبهه ی مقاومت ایجاد نمی کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: غزه، خط مقدم و نماد مقاومت است که دبیرکل حزب الله لبنان نیز طی سخنرانی اخیر خود، هشدارهای صریحی را نسبت به رژیم اشغالگر قدس مخابره کردند. 

وی به سخنرانی سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: امروز توان مقاومت از حد تصور دشمن گسترده تر است. اگر شرایط نبرد به گونه ای جلو رود که به حضور جبهه ی مقاومت در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی منتهی شود، قطعا تل آویو که حامی اصلی آن واشنگتن، به بازندگان مطلق و تمام عیار این جنگ تبدیل می شوند.

روشن تن افزود: بازخوانی حماسه آفرینی ها در جنگ ۳۳روزه لبنان به صورت آشکاری نشان داد که قدرت میدانی، اطلاعاتی و رصدگری جبهه ی مقاومت، منحصر به فرد و در حقیقت برهم زننده ی تعادل و محاسبات دشمن است.

وی به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه اشاره کرد و گفت: با توجه به آیات و روایات مختلف قرآنی، آگاه هستیم که علم، جایگاه ممتاز و والایی دارد و تاکید می کنیم که کشور به چشمه دانش نیاز دارد.

وی به سالگرد شهادت شهید حاج حسن طهرانی مقدم اشاره کرد و ادامه داد: این شهید همیشه می گفت که فقط انسان هایی ضعیف هستند که به اندازه امکانات کار می کنند. انسان های قوی، فراتر از امکانات کار می کنند. تاریخ جبهه ی مقاومت شهادت می دهد که این شهید چگونه با صبر، فرمول های فناوری موشکی را برای متخصصان و نخبگان جبهه ی مقاومت آموزش داد و ایده ی خواستن و توانستن را در ذهن این جبهه بارور کرد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا