استفاده از توان شرکت های دانش بنیان در اجرای پروژه آبنمای هوشمند در شیراز

عضو شورای شهر شیراز مطرح کرد ...

به گزارش خبرگزاری ایمنا از شیراز، افسانه خواست خدایی امروز_ چهارشنبه بیست وچهارم آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از درخواست های ویژه شهروندان شهر شیراز توجه بیشتر به تحول در حوزه زیباسازی و نورپردازی در سطح شهر است، اظهار کرد: با برنامه ریزی که در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری از سال گذشته انجام شد بودجه های این بخش در سال جاری چند برابر افزایش یافت تا شاهد تحول در این حوزه در مدیریت شهری باشیم.

وی افزود: علاوه بر امور خدماتی زیرساختی موضوعات نشاط افزایی شهروندان در صدر تصمیمات این کمیسیون قرار گرفته است.

عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز ادامه داد: سیاست گذاری نورپردازی و زیباسازی در کمیته زیباسازی و فضای سبز در حال برنامه ریزی برای شهرداری و اجرا در سطح شهر شیراز است.

خواست خدایی تصریح کرد: آب نمای هوشمند بوستان آزادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال، یک پروژه کم نظیر و از نظر فناوری در سطح کشور منحصر به فرد در شهر شیراز و حتی کشور است که لایق شهروندان شیرازی است.

وی اضافه کرد: توجه به نشاط افزایی و تفریحات سالم در حوزه خدمات شهری؛ بخشی از نیازهای شهروندان است که در کمیته زیباسازی و فضای سبز شهری شورای اسلامی شهر به آن توجه ویژه ای شده است.

منبع: ایمنا