برخورد با سرقت و جلوگیری از قاچاق در دستور کار پلیس است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: ...

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان در کمیسیون عملیات شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: طرح جامع امنیت محله محور با جدیت در برخی شهرستان های استان آغاز شده و به تدریج در بقیه مناطق هم عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: در این طرح پلیس با همراهی مردم، ریش سفیدان و معتمدان و برگان مناطق طرح های متعدد ارتقای امنیت اجتماعی را برگزار و محلات را از لوث وجود اشرار، اراذل، قاچاقچیان، سارقان و معتادان متجاهر پاک خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اولویت های چندگانه پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در این میان برخورد با پدیده سرقت و جلوگیری از قاچاق در زمره اقدامات اولویت دار قرار دارند.

حاجیان در ادامه از تشدید برخوردها با مجرمان خبر داد و گفت: این استان محل مناسبی برای قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود و در صورتی که مرتکب هرگونه خطایی شوند، قاطعانه و بدون گذشت با آن ها برخورد می شود.

وی شناسایی کانون های تشکیل جرم، افزایش استقرار ایست و بازرسی، پاکسازی مرتب نقاط آلوده و مسدود شدن مسیر محل تردد قاچاقچیان سلاح و کالا را مورد تاکید قرار داد و گفت: عرصه بر مجرمان و قانون شکنان باید تنگ تر از گذشته شود تا فرصت فکر کردن برای ارتکاب جرم را نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه امنیت خوبی در گیلانغرب حکم فرما است، بر لزوم استقرار ایستگاه های بازرسی و بازرسی مداوم از کشتارگاه ها به منظور جلوگیری از خرید و فروش دام سرقتی و قاچاق تاکید کرد.

منبع: ایمنا