۶۳۶ واحد مسکن مهر باقیمانده آذربایجان غربی تعیین تکلیف می‌شوند

یک مسئول: ...
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مساکن مهر استان تنها ۶۳۶ واحد باقی مانده مسکن مهر در آذربایجان غربی است که این واحدها نیز تا پایان امسال با همکاری اداره کل تعاون و هیات مدیره و اعضا تعاونیهای مسکن مذکور می تواند تعیین تکلیف شده و به اتمام برسند.

رسول عطائی امروز ۲۷ آبان در جلسه شورای تامین مسکن استان که به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند آماده سازی و واگذاری اراضی با سرعت در حال پیگیری و انجام است.

عطائی افزود: ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های خدماتی در  اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان در اجرای طرح های نهضت ملی موجب تسریع در روند اجرای طرح های مسکن می شود، گفت: مسلما همکاری بین بخشی و هم افزایی و تعامل دستگاه های اجرایی مربوطه موجب تسریع در روند اجرای طرح های نهضت ملی مسکن شده و این امر با جدیت دنبال می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا