کاشان صاحب رتبه سوم اشتغال‌زایی در استان اصفهان است

فرماندار: ...
فرماندار کاشان گفت: ارائه تسهیلات اشتغال باعث شد که از مجموع ۴۴۶۲ مورد تعهد اشتغال تاکنون دو هزار و ۹۳۱ شغل ایجاد شده و کاشان رتبه سوم اشتغال زایی در استان اصفهان را داشته باشد.

محمد شریف زارعی، امروز شنبه،۲۷ آبان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان، اظهار کرد: در زمینه راه اندازی مشاغل خانگی، تاکنون۲۸ طرح به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.

وی افزود: بر اساس طرح تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۲ از محل دستگاه های کمیته امداد امام خمینی ره ، بهزیستی و بنیاد برکت تا به امروز جمعا ۱۱۷۶ میلیارد ریال به منظور پرداخت به بانک های عامل معرفی شده اند.

به گزارش ایسنا، فرماندار کاشان، تأکید کرد: هفته جهانی کارآفرینی، فرصتی است که ایجاد فضای کسب و کار اشتراکی، راه اندازی کارخانه نوآوری، برگزاری کمیته تخصصی کارآفرینی و تأسیس کانون کارآفرینان منطقه کاشان با توجه به استقلال اتاق بازرگانی شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد.

شریف زارعی با اشاره به افزایش مرکزهای مشاوره فعال در مناطق مختلف این شهرستان، گفت: در این شهرستان ۲۷ مرکز با دریافت مجوز از اداره های بهزیستی، ورزش و جوانان و ناحیه مقاومت بسیج فعالیت دارد.

وی فزود: دفترهای مشاوره که به صورت غیرمجاز فعالیت دارند، موجب بروز نارضایتی و مشکل برای مردم شده است بنابراین اداره بهزیستی از تمام مراکز بازدید کرده و نسبت به ساماندهی و نظارت بر آن ها اقدام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا