دنیا علیه رژیم صهیونیستی بیدار شده‌ است

سردار شاکرمی: ...
فرمانده سپاه امیرالمومنین ع استان ایلام گفت: اسرائیل در سایه سکوت مجامع بین المللی، داعیان حقوق بشر و چراغ سبز آمریکا و دولت های اروپایی در ۷۰ سال گذشته در اراضی اشغالی جنایات بی شماری مرتکب شده که کشتار مردم بی گناه اردوگاه های صبرا، شتیلا، دیریاسین و غزه تنها گوشه هایی از جنایت های این رژیم سفاک در حق مردم فلسطین است.

 «سردار جمال شاکرمی» 27 آبان در اجتماع راهپیمایان ایلامی در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات الاقصی یک فتح الفتوح واقعی بود که نیروهای مبارز فلسطینی با ابتدایی ترین سلاح ها، لایه های دفاعی و امنتی اسرائیل را درهم شکستند و به قلب این رژیم نفوذ کردند.

 وی گفت: این عملیات بدون شک مقدمه عملیات های بعدی مبارزان فلسطینی خواهد بود و اکنون این رزمندگان مقاوم جسارت و شجاعت مقابله با اسرائیل را یافته اند.

 شاکرمی تاکید کرد: امام راحل ره معمار بزرگ مبارزه با صهیونیسم و آمریکا بود و مقام معظم رهبری هم ادامه دهنده راه مبارزه با صهیونیسم جهانی است که با افشاگری های جسورانه خود جرات مبارزه با رژیم های جنایتکار اسرائیل و آمریکا را به مسلمانان و همه آزادی خواهان جهان داد.

 وی با بیان اینکه اکنون همه مردم آگاه جهان همراه و همدرد مردم غزه شده اند و انزجار خویش را از رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا نشان داده اند، تصریح کرد: حادثه جانگداز عاشورا امروز در غزه تداعی شده و اسرائیل در نبردی ناجوانمردانه به جنگ زنان، کودکان، مناطق غیرنظامی و مراکز درمانی غزه رفته و دست به کشتار غیرنظامیان زده و این جنایات موجب شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی در دنیا شده است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ع استان ایلام تأکید کرد: اسرائیل در سایه سکوت مجامع بین المللی، داعیان حقوق بشر و چراغ سبز آمریکا و دولت های اروپایی در ۷۰ سال گذشته در اراضی اشغالی جنایات بی شماری مرتکب شده که کشتار مردم بی گناه اردوگاه های صبرا، شتیلا، دیریاسین و غزه تنها گوشه هایی از جنایت های این رژیم سفاک در حق مردم فلسطین است.

 شاکرمی با تأکید بر اینکه در همه جنایات بشری، اسرائیل، آمریکا و کشورهای اروپا شریک هستند و حاکمان این کشورها در کشتار بی رحمانه کودکان غزه و غیرنظامیان توسط اسرائیل شراکت دارند، تصریح کرد: نسل کشی اخیر رژیم کودک کش اسرائیل در غزه، جریان های آزادی بخش در دنیا را بیدار کرد و قیام ها و تجمع های گسترده ای به خون خواهی و حمایت از مردم غزه در اقصی نقاط دنیا برپا شده است.

 وی ادامه داد: بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و سپس مقام معظم رهبری فلسطین را مسئله اول جهان اسلام و تمام آزادی خواهان جهان معرفی کردند و اکنون در همه کشورهای جهان مردم در حمایت از فلسطین به خروش آمده اند و ایران و جبهه مقاومت باعث شکسته شدن اقتدار آمریکا در خاورمیانه شد و اکنون اسرائیل و آمریکا هیچ جایگاهی در منطقه و خاورمیانه ندارند چرا که ماهیت این رژیم غاصب و جنایت کار برای همگان آشکار شده است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین ع استان ایلام تأکید کرد: مردم منطقه به سمت فلسطین آمده اند و بدون شک اگر حکام این کشورهای عربی بر جنایات اسرائیل صحه بگذارند از مردم خشمگین خود سیلی سختی خواهند خورد.

 وی از رسانه ها، فعالان فضای مجازی و صاحبان قلم و هنر خواست نسبت به قضیه فلسطین و غزه بی تفاوت نباشند و با قلم و هنر خود از مردم مظلوم غزه دفاع کنند.

 به گزارش ایسنا، مردم ایلام از چهارراه سالت تا میدان شهید کشوری انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند و تأکید کردند که همواره از آرمان فلسطین و مظلومیت مردم غزه دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا