برگزاری جلسه بررسی پرداخت حق‌آلایندگی صنایع بوشهر

به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با حضور اعضای شورای اسلامی استان و جمعی از مدیران کل، نشست تخصصی عوارض آلایندگی صنایع استان برگزار شد.

عبدالرحمن مرادزاده در ابتدای این نشست ضمن تشکر از دغدغه مندی حضار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه ی محیط زیست و جهاد تبیین، پاسخ به مطالبات مردم را امری ضروری دانست و برقانون محوری تصمیم گیری ها تاکید کرد.

 مرادزاده گفت: استان بوشهر از نظر حضور و فعالیت صنایع به ویژه صنایع نفتی و گازی مورد توجه ویژه است و هنگامی که از صنعت یاد می شود موضوع پایش صنایع نیز مطرح می شود  که از وظایف مهم این اداره کل است. 

وی ادامه داد: پاسخگوی درخواست های مردم در این حوزه هستیم وموضوع پایش زیست محیطی صنایع و تعیین صنایع آلاینده را که مطابق قانون  از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست می باشد در رئوس فعالیت های خود قرار داده ایم.
 
مرادزاده گفت: پایش فصلی صنایع مطابق مصوبه هیات وزیران و دستورالعمل ها و شیوه نامه های موجود، راه اندازی سامانه جامع محیط زیست و شناسایی و بارگذاری فهرست صنایع آلاینده انجام شده و دسترسی لازم نیز به سامانه مذکور و  فهرست صنایع آلاینده به سازمان امور مالیاتی کشور داده شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، این نشست تخصصی  به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در اتاق جلسات مدیر کل با حضور اعضای محترم شورای اسلامی استان بوشهر و مدیران کل استانی مرتبط با موضوع، با هدف بررسی پرداخت حق آلایندگی صنایع استان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا