بسیج نهاد برخاسته از تفکر اسلامی است

امام جمعه شهر سردرود: ...
امام جمعه شهر سردرود با بیان اینکه بسیج نهاد برخاسته از تفکر اسلامی است، اظهار کرد: امروز که جمهوری اسلامی در میادین مختلف با تفکر بسیجی در مقابل تهدیدات و توطئه های دشمن به پیروزی رسیده است، استکبار جهانی با بهره گیری از متنوع ترین و جذاب ترین ابزارهای فرهنگی و رسانه ای در زمینه های مختلف سعی در جایگزینی ارزش های منحط غرب با معیارهای دینی و اسلامی ملت ایران است.

حجت الاسلام جلیل جلیلی در جمع خانواده ها و بسیجیان پایگاه شهید صیاد شیرازی پدافندهوایی شمالغرب با اشاره به اینکه قدرت بسیج مبتنی بر ایمان، معنویت و تبعیت از ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: بسیج که منشا تحولات اساسی در ایران اسلامی شده است، با وجود همه توطئه های دشمنان توانسته است موققیت های بزرگی را در حوزه های مختلف رقم بزند.

وی نقش پدافند هوایی را در دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی بسیار حساس خواند و تاکید کرد: پدافند هوایی باایجاد سد مستحکم دفاعی در آسمان جمهوری اسلامی با تکیه بر فناوری های مدرن، امنیت هوایی بالایی را در سراسر آسمان کشور ایجاد کرده است.                       

وی با بیان اینکه بسیج در میدان های گوناگون حضور فعال و چشمگیری دارد، بیان کرد: بسیج همواره مایه مباهات مردم و افتخار نظام بوده است و با یک راهبرد آفندی و پدافندی توانسته است در مقابل هجمه های شوم دشمنان نقش بسیار اساسی ایفا کند. 

امام جمعه شهر سردرود تاکید کرد: امروز فرهنگ بسیجی در سراسر محور مقاومت ریشه دوانیده و به فرهنگی فراگیر و جهان شمول تبدیل گشته است که هیچ نیرویی را توان و یارای مقابله با آن نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا