رانندگان برای تردد در محورهای آذربایجان غربی زنجیر چرخ همراه داشته باشند

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی: ...
رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان حتما برای تردد در محورهای مواصلاتی زنجیر چرخ به همراه داشته و به توصیه های پلیس توجه کنند.

سرهنگ رضا پناهی مقدم در تشریح این خبر اظهار کرد: هم اکنون در برخی محورهای شمالی و جنوبی استان برف در حال بارش است و با توجه به پیش بینی های جوی، لازم است که رانندگان حتما برای  تردد در محورهای مواصلاتی زنجیر چرخ به همراه داشته و به توصیه های پلیس توجه کنند.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای خوی- چالدران، شاهیندژ -تکاب، خوی- مرز رازی، پیرانشهر- مرز تمرچین، گردنه قوشچی ، گفت: توصیه می شود رانندگانی که قصد تردد در تمامی محورها را دارند ضمن اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی، گرمایشی و برف پاک کن وسیله نقلیه، با سرعت مطمئنه و استفاده از چراغ های مه شکن تردد کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی در ادامه از رانندگان خواست تا رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی خودرو و نیز استفاده از زنجیر چرخ را در زمان بارش برف مورد توجه داشته باشند و از رانندگی با سرعت بالا و سبقت گرفتن در جاده های برفی و لغزنده، شدیدا بپرهیزند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پناهی مقدم توصیه کرد: رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی استان را دارند قبل از حرکت با سامانه ۱۴۱ تماس و از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا