مراسم عروسی در بناب به عزا تبدیل شد 

اخبار پلیس ...
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از وقوع درگیری منجر به قتل در مراسم عروسی در شهرستان بناب خبر داد. 

سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیس مبنی بر درگیری در یک مراسم عروسی و نهایتا مجروح شدن دو نفر بر اثر چاقوکشی و انتقال آن ها به بیمارستان، ماموران انتظامی شهرستان بناب جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان این که با حضور به موقع ماموران پلیس آگاهی و انتظامی در محل و تحقیقات صورت گرفته چهار نفر به اتهام قتل در کمتر از چهار ساعت دستگیر شدند، افزود: متاسفانه افراد مضروب پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت فوت کردند.

وی یادآوری کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان انگیزه متهمان را از ارتکاب به قتل، اختلاف قبلی و درگیری لفظی در مراسم عروسی عنوان کرد و گفت: ناتوانی در مهار خشم، عصبانیت و بی توجهی به قانون، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

کشف ۳۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در آذرشهر

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۳۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳ میلیارد ریال شهرستان آذرشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، ماموران پلیس آگاهی به اتفاق عوامل اداره برق با اقدام اطلاعاتی دقیق از فعالیت فردی که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه اندازی غیرقانونی مزرعه کوچک از دستگاه های تولید ارز دیجیتال در یک شرکت صنعتی کرده بود، آگاه شدند.

وی اضافه کرد: ماموران بدون فوت وقت با هماهنگی مرجع قضائی نسبت به ورود و بازدید از محل مورد نظر اقدام و موفق به کشف ۳۰دستگاه ماینر غیرمجاز شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، تشریح کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کشف بیش از ۱۳ تن نهاده دامی قاچاق در مراغه 

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۳ تن و ۴۰۰ کیلوگرم نهاده دامی سویا قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران یگان امداد حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز ۱۰ چرخ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از این کامیون مقدار ۱۳ تن و ۴۰۰کیلوگرم نهاده دامی سویا قاچاق را کشف کرده اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کشفیات قاچاق را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در خاتمه اظهار کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۳۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد. 

سرهنگ توحید فارسی در این موضوع اذعان کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی انتظامی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیونت سفید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیونت تعداد ۱۴۰ گونی ۲۵ کیلویی جمعا به وزن ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی سولفات پتاسیم قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال که فاقد مدارک مثبته گمرکی و قانونی برای حمل بود، کشف شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شد، تشریح کرد: پلیس به صورت جدی با پدیده قاچاق برخورد و در این رابطه از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق و یا فعالیت های غیرقانونی موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا